Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Skjønner meg ikke på menn, egentlig.. Jeg har datet en siden i sommer:) Nå har vi vært konstant sammen i helgene siden i Juli.. Men ikke i et forhold, offisielt iallefall! Vi snakker om fremtiden.. Glemte P-pilla min en dag og spurte på tull, "Ja, hva gjør du om jeg blir gravid da"? ( Selv om det gikk bra da) og da sa han at han ønsker å bli pappa han også.. så det hadde ikke gjort noe. Vi snakker om ferier fremover, planlegger å reise sammen. Han skal være sammen med oss i jula. Men han er for eksempel superdiskre på facebook ( vet ikke om det har noen betydning)? så jeg tør f.eks ikke skrive på veggen hans fordi jeg en gang spurte om jeg kunne legge ut et bilde av han uten å tagge han og da ville han ikke det. Jeg spurte han for en stund siden om vi to e rkjærestepotensiale, og da sa han ja.. Men INGENTING har skjedd, så jeg aner ikke om vi er venner eller mer! Blir gæærn.. Skal jeg vente på han og se det an, eller "mase" på han? Jeg har fått møte to av vennene hans og han har møtt mine.. Kjemperotete innlegg!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Det var litt rotete, men skjønner hva du mener. Her skal du få et litt rotete svar:) Det med Facebook ville jeg ikke hengt meg opp i. Kanskje han bare er privat av seg. Hva mener du egentlig med at "ingenting har skjedd"? Dere har jo tydeligvis sex, treffes i helger osv. Hvorfor er dere ikke sammen i ukedagene da? Du kan helt fint spørre ham direkte. Si at du lurer på hvorfor han ikke vil være offisiell kjæreste. Hva mener du det vil innebære å være offisiell kjæreste? Hva ville du at dere skulle gjort annerledes om dere var det? Kanskje han er brent barn? Det er ikke masing om du spør direkte én gang, da kan du iallefall se om du kan leve med svaret du får.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Facebook er jo forsåvidt greit.. Vi er ikke sammen i ukedagene siden han studerer i en annen by noen timer unna meg, men han er ferdig utdannet til sommeren. Så har jeg vært så teit å tenkt at han KANSKJE har andre damer han styrer med, men tror ikke det, og derfor "skjuler" på facebook at han har kontakt med meg om du skjønner. Men kanskje jeg bare er paranoid da:( Grunnen til at jeg vil vite statusen vår er vel litt for min egen del også.. Fordi jeg ikke vet om jeg er singel, eller har kjæreste. Vi er jo så godt som kjærester og oppfører oss som det men jeg har ikke spurt han rett ut enda og aner ikke hva han tenker om det og om jeg bare er et tidsfordriv for han..Har brent meg på flere menn, ja! Venter vel litt på at han skal ta iniativ slik at jeg får vite hva han egentlig føler.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Altså - dere er sammen så sant dere har anledning til det. Han får ikke panikk av muligheten til at du blir gravid. Dere planlegger fremtiden, skal feire jul sammen og dere har møtt hverandres venner....I mine øyner har dere alt som skal til for å kalle det "fast følge". Jeg har selv en mann som synes det er ûberteit å legge ut privat informasjon på FB, og at han ikke offentliggjør forholdet der, tror jeg ikke betyr noe som helst! Jeg tror rett og slett han tenker som så, at dere er voksne mennesker som trives i lag, og at dere har vokst fra å "spørre om fast følge". I praksis lever dere sammen som et par, og jeg regner med at han regner dere som akkurat det. Men for at du skal bil helt sikker, foreslår jeg at du spør rett ut - han skjønner sikkert at du kan være usikker. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå