Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Datteren min som fyller 3 så en sånn en i leketøysbutikken, tenker å kanskje kjøpe henne en sånn i julegave, men den er egentlig fra 5 år +. Noen som har en sånn til barna sine, blir den for avansert for henne tro?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Der gav du meg julegavetips Min er 3 år, og det kunne jo kanskje passe.. er den bærbar? Litt info ?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Ja det tror jeg? Så den kun i vinduet da, når vi gikk forbi der igår:) Hun ELSKER jo Hello Kitty og er opptatt av mamma sin laptop, så det kan kanskje gå? Er vel en sånn "lek og lær" pc for barn.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Det kommer jo ann på 3-åringen selvfølgelig, men den er ganske avansert. Min fikk da hun var fire, og den var for vanskelig for henne. Men det finnes jo mange andre laptoper for yngre...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 http://www.br.no/merker/hello%20kitty/hello%20kitty%20b%C3%A6rbar%20pc.aspx?id=879639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå