Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Jeg har ganske stålkontroll på hvor mange piller jeg har til enhver tid, som i det siste har det ved tre anledninger forsvunnet tabletter (en hver gang) Mannen min nekter selvsagt, selv om jeg lover å ikke bli sur dersom han tilstår (syns bare han heller kan skffe sin egen respetbelagte medisin dersom han føler han trenger det) Han mener at en av ungene har tatt dem..... mhm... eldste er fire år, medisinene ligger i et håst skap (høyt høyt opp) men hva kan man gjøre når han ikke vil tilstå... de forsvinner jo ikke av seg selv
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Her må det god snakk til. Det er ikke greit å ta andres medisiner uten å spørre først. Fortsetter han da å nekte, bør det vel noen eksterne mennesker inn i bildet for å hjelpe dere.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Hvilke eksterne da? Jeg tror vel ikke politiet vil ta saken om de forsvunnede pillene;)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Jeg tenkte på familievernet. Mannen din må jo ha noen reelle problemer når han lyver om bruk av dine medisiner.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Hadde gjordt som en over her nevner: byttet gjemmested.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Mener dere virkelig at TS skal måtte gjemme medisinene sine for at de ikke skal bli stjålet av mannen:-O Gudbedre sier jeg bare;-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Han har lignende problemer så at han kanskje trenger samme smertestillende som meg er mulig (men han nekte å gå til lege)¨ Det er smertestillende btw, jeg fikk dem fordi jeg er operert. hi
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Min mann bruker mine A-prep medisiner av og til uten og fortelle meg det, Er aDHd medikament, og tror han bruker de for å bli mer våken under prestasjonsgreier på jobben.. Sykt, at han ikke kan innrømme det.. Men hva skal man gjøre?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Jeg opplevde noe lignende med en eks en gang.. Jeg hadde ikke fantasi til å tenke meg at han hadde tatt medisinen ( det var snakk om et helt brett som var borte) Jeg sa til ham at jeg var redd noen av vennene hans som hadde vært på besøk hadde et problem, for jeg hadde oppdaget at det manglet en del medisin, og lurte på om noen av dem hadde stjålet noe. Da innrømmet han at det var han som hadde tatt dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå