Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Gjennom huden, men ikke så dypt. Men nå er såret skikkelig opphovnet, rødt og bankende. Var det ikke så atmenneskebitt ikke var så bra? Hva gjør jeg for å behandle det?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Hehe, jeg MÅ spørre jeg da, hvordan klarte du det?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 bitt deg i munnen? hvis det er en annen plass MÅ du bare fortelle hva som skjedde hehe.. tror ikke det er farlig om det er deg selv..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 har en mistanke om at det har med sex å gjøre haha
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Det var ikke i munnen, der var i armen, mer sier jeg ikke. Og man må vel ikke til lege hvis dette viser til å være en infeksjon, for da informerer jeg i alle fall ikke om hva som er årsaken... åååå jeg dævver! hi
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Du er jo anonym, jo! Du må fortelle hvorfor, før vi stryker med av nysgjerrighet!!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #10 Skrevet 7. november 2011 Kan ikke bare noen kyndige fortelle meg om dette er noen big deal eller ikke da? Må jeg til legen for stivkrampesprøyte f.esk?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 det er vel bare en form for selvskading. dama sliter, og biter seg selv i stedet for å kutte seg i armen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #12 Skrevet 7. november 2011 neinei - ta det helt med ro. Du kan vel i verste fall få en liten infeksjon, men da kan du ta det når det kommer. Ikke noe problem Men du MÅÅÅ fortelle hva som skjedde... jeg dør av nysgjerrighet...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #13 Skrevet 7. november 2011 Bet du igjennom huden slik at det blødde?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #14 Skrevet 7. november 2011 Eh nei er ingen selvskader.. Jeg hadde sex med kjæresten, og kjente store smerter plutselig. Jeg hylte av smerte men han trodde det var fordi det var godt så han bare fortsatte. Hvert støt var så jævlig og jeg tør ikke si fra, han måtte jo få gjøre seg ferdig. Ville ikke ødelegge for han. Så jeg beit meg i armen for å holde ut. Merket ikke før etterpå hvor hardt jeg beit.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #15 Skrevet 7. november 2011 Men beit du gjennom huden? Det er det som er viktig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #16 Skrevet 7. november 2011 Hvis du ikke har tatt stivkrampesprøyte på mange år, bør du ta det. Er anbefalt ved menneskebitt gjennom huden. Vask såret godt med klorhexidin og smør på brulidine e.l. og legg på plaster. Hvor lenge siden er det? Det kan være hovent pga. traumet det er med å ødelegge huden. Hvis det er lenger siden kan det være infeksjon på gang, og bør kanskje behandles med antibiotika. Hvis det røde rundt såret blir større i omkrets og ømmere med evt. puss, bør du snakke med lege.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #17 Skrevet 7. november 2011 Seriøst? Han måtte få gjøre seg ferdig... Den er for dum...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #18 Skrevet 8. november 2011 Hvis du kjenner så store smerter når du har sex så må han da ikke få gjøre seg ferdig! Si klart fra at det er vondt og dere må stoppe.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #19 Skrevet 8. november 2011 Takk for svar, det ser bedre ut i dag:) Og den forklaringen som kom oppi her, var ikke fra meg (hi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå