Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Har ei venninne ikke så veldig god men det er nå ei venninne . vi treffes av og til mest på hennes premisser. hver gang vi avtaler at vi skal møtes. la oss si vi avtalte på fredag å møtes i dag altså at hun skulle komme hit men ingenting har jeg hørt fra henne.. det skjer nesten hver gang at hun ikke gir noe lyd i fra seg selv om hun sa ja til å treffes. Hun hadde en syk sønn sist og det skjønner jeg jo men hun kunne da sendt en sms og si fra om at ungen fortsatt var syk sånn at hun ikke kommer. Blir så irritert på at hun er så uberegnelig. Hva ville dere sagt til hun? vil liksom ikke at det skal bli feil og at jeg skal virke som er sur megge hehe for jeg er ikke sur men blir litt satt ut når hun aldrig sier fra om avtaler. sorry skrivefeil men det er vel ikke det som er poenget her:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 En slik venninne hadde jeg også. Veldig plagsomt! Ikke minst fordi du kanskje sier nei til andre fordi du venter besøk - og så dukker hun ikke opp. Som om ikke din tid er verdifull. Hva gjør henne så viktig! Jeg kuttet ut min "venninne". Sa jeg var lei av å vente.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Jeg har også en sånn venninne. Er sånn at jeg ikke forventer noe besøk lenger. Hadde hun dukket en gang hun hadde sagt hun skulle komme hade jeg mildt sagt blitt overrasket! Har andre venninner som faktisk VIL komme på besøk, avtaler heller noe med de! Er ikke flink å si fra om sånt jeg, så var desverre ikke til hjelp. Drit i skrivefeil!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Hun Ja det er det jeg blir drittlei å vente hele tiden. hun trur hun kan gjøre som hun vil fordi hun har studert hypnose og vet mye om andre liksom hehe.. Vi avtalte å bake rundstykker i dag men som vanlig så hørte jeg ingenting fra hun. Kunne da sendt en sms om at hun ikke kan vel. tar 1 minutt ikke det engang. Hun vet jeg er veldig nærtagen (pga me dritt i livet) men alikevel da..behandle meg sånn. takk for svar dere:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå