Gå til innhold

Vi skal flytte til Drammen! Hvor flytter vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger barnehageplass. Skal søke innen fristen i mars så får vel plass håper jeg. Bare barnehage 1 år, så er det skole. Så det må være en skole i nærheten. Det må være barnevennlig. Idrettsanlegg og butikk i nærheten er et pluss. Vi må også bo i nærheten av tog/buss da jeg må pendle til Oslo om jeg ikke får jobb i Drammen.

Har kikket litt på Åssiden og Konnerud. Andre plasser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulskogen:):) ganske sentralt med skole,bhg,senter,flere butikker,buss 2 ggr i timen.

Vi trives veldig godt her ihvertfall. nærme til absolutt alt. tar 10 min å gå til byen og 10 min til idrettsstadion der det er fotball,svømmehall,skøyterbane på vinteren.

Konnerud er ikke så sentralt men det er fine naturmuligheter der da:):) åssiden er også sentralt men føler det er mere roligere på Gulskogen enn Åssiden :)

Skrevet

De fleste steder har gode bussforbindelser til togstasjonen :)

Bor selv på konnerud med en mann som togpendler til Oslo, uten problemer. Gode skoler og barnehager, veldig "frilufts" bydel med idretslag og loppemarkeder... ;)

Åskollen er også bra.

Egentlig alt untatt (og nå går jeg utifra kriminal rate og prisstigning på boliger, ikke noe vondt ment om folk som bor der!) Galterud, Fjell, deler av Åssiden... Men det ser du veldig lett utifra kvadratmeterpris på boliger, er det veldig billig -da er det en grunn til det. ;)

Velkommen til Drammen! :)

Skrevet

Tusen takk!

Takk for tips og info :) Da skal jeg sjekke opp det dere nevner her.. :)

Skrevet

Åskollen :o)

Barnevennlig, rolig og hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...