Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Jeg skjønner det ikke.. Men jeg har nå lastet ned iTunes på datan for jeg vil ha mobilbank. Har lastet ned appen, men hvordan får jeg den over på datan? Må jeg ha iTunes på telefonen? Det får jeg ikke til.. Noen med peil her? =)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Mente: Hvordan får jeg appen over på tlf. =)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Du laster ned appen direkte fra telefonen, via App Store
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Hm.. Hvordan finner jeg app store da? Har samsung galaxy s2
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 App Store og iTunes kan du jo bare bruke til iPhone..... Samsung Galaxy har vel sin egen variant - android et eller annet. Se i bruksanvisning.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Da fant jeg ut av det, takk Men når jeg har lastet ned en app. Da koster det ikke noe å åpne og bruke den? Hvis jeg laster ned en som koster 25 kr. f. eks. Det er bare et engangsbeløp? Helt grønn på dette jeg =P
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Du bør lese deg opp før du laster ned i hytt og pine!! Hvis du ikke setter deg inn i hvordan en slik telefon fungerer får du høye regninger. Har du lyst på 5000 kr i en smell?? Når du laster ned en app står det mulig en pris. Engangs. Men før du godtar å laste ned kommer det opp en siden med rød skrift(tror jeg) der du godtar diverse.. Hvordan appen tar seg til rette på telefonen din. Hvor ofte den oppdaterer seg (koster jo penger hvis du ikke er påkoblet hjemmenett ol) Pluss flere andre ting. Slå alltid av roaming hvis du drar til utlandet. Kan bli skikkelig dyrt.. Men google og les. Leker du deg med apper som trenger internett mens du er uten hjemmenett drar det penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå