lillemy_85 Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Andre som føler seg som en berg og dalbane av følelser? Trodde dette gikk over en stund etter fødsel jeg, men føler meg fremdeles som en vandrende hormonbombe noen ganger, hihi ;-) Dette halve året har vert intenst, utrolig slitsomt, og fantastisk på en gang. Førstegangs mamma, så alt er nytt, i tillegg er jeg alene med mitt lille gull, som jeg elsker over alt på jord. Men, det har ikke bare vert "a walk in the park", ikke bare rosa skyer.. Selv om jeg har vert heldig å få en "snill" baby (liker ikke det utrykket egentlig..) så er det utfordringer nok alikevel..! Jeg er til vanlig veldig sosial av meg, og ikke vandt til å være "låst" til hjemmet mitt hver dag etter kl halv syv, når mini skal i seng, merker også at mine tidligere veldig gode venner, forsvinner mer og mer.. Så blir ofte til at jeg sitter her hjemme å syns litt synd på meg selv! Selv om jeg vet at det selvfølgelig ikke er det.. Jeg har jo vert så heldig å få verdens nydeligste lille jente..noe av det jeg savner aller mest, er muligheten til bare et liiite avbrekk innimellom, for eksempel å ta en dusj i mitt eget tempo, gå å handle uten barnevogn, o.l.. Muligheten til å hente seg inn igjen rett å slett!! Synes også det er slitsomt at det hele tiden, over alt, er så utrolig stort press på at alle skal være så perfekte foreldre, kan jo få dårlig samvittighet av mindre!! Vet ikke helt va jeg vil med dette innlegget egentlig, bare få ut litt tankespinn kansje, ikke så mange andre å snakke med dette om, da vennekretsen min består mye av single festglade jenter, og "perfekte foreldre" som får alt til å høres enkelt ut, noe som får meg til å føle meg enda mer mislykket :-/ Tenker hele tiden på hva jeg ikke kan tilby min datter, som jeg kansje kunne hvis jeg hadde hatt mann/samboer, redd for at hun ikke skal ha det godt ok hos meg... meeen, nok klaging fra meg, elsker selfølgelig min lille trollejente over alt på jord, dette er nok bare en av de "dårlige" dagene, ser nok litt lysere på alt i morgen ;-) Beklager, ble visst veldig langt dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå