Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Skal ha en liten en snart, veit ikke om det er gutt eller jente. Syns det er så vanskelig å finne fine guttenavn! jentenavn har vio masser av. ;-D Storesøster heter Eline. Vil ikke ha noen av disse "moderne" navnene. Forslag?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Eline er et av mine yndlingsnavn Her er guttenavnene jeg liker (mange av dem er sikkert "moderne", men men): Mathias David Olav Johan Johannes Jonathan Benjamin Oscar Mattis Isak Oliver Odin
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Mange fine navn der! Vi vil helst ha et relativt kort navn,. så det blir lett for ungen å si/skrive. men "moderne" så mener jeg det som "alle" heter nå. ;-D Sjur syns jeg er fint, men det heter en kompis, så det blir litt rart. Olav, Aslak, Eirik er navn vi har vært innom. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Eline og Vilmer Eline og Ludvik Eline og Herman Eline og Philip Eline og Alfred Eline og Magnus
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Eline og Eldar Eline og Elias Eline og John
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Magnus Aksel Aslak Jens Rasmus Torbjørn Jacob Jørgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå