Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Hei! Jeg prøver å finne ett sånt hjul som viser hvilken skismøring man skal ha den dagen. Kjempebra forklart:) Men det går på temperaturen ute, også forteller dette hjulet om det skal være klister, lilla eller grøn smøring på skiene osv. Er det noen som skjønner hva jeg mener, og ikke minst hva heter det? Nå har jeg googlet meg ihjel, men jeg bommer tydeligvis noe voldsomt for jeg er ikke i nærheten av å finne noe. Veldig takknemlig for hjelp:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Vet ikke hva det heter, men de har det på de fleste sportsbutikker. Er Swix som leverer det
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 fant link allikevel http://www.intersport.no/product/504723%28BC_5%29/swix-veggtermometer-/?gclid=CJ2nn7SvpawCFQK_zAod_BXMAg
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Takk:) Håpet å kunne bestille det på nettet, var til og med inne på Swix sine sider, uten hell. Men da skal jeg nok få ordnet det! Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Ha ha fantastisk, også så kjapt. Nå har jeg sittet hele kvelden og prøvd. Hjertelig takk hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå