Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Har en slik rar knip i magen.. Pluss litt kvalm. Er det mulig at knip han være tidlige graviditetstegn?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Jeg har bare mageknip når jeg skal ha mensen... Men når jeg var gravid stakk det liksom litt helt nederst. Og var kvalm!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 hmm.. sikkert mensen som er på tur da.. huff
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Uff, ikke meningen ta fra deg håpet! Alle er forskjellige, vet aldri om det er et tegn eller ikke! Ta en test så vet du Var prøver i 7 mnder før jeg ble gravid, husker jeg hadde alle mulige slags symptomer påå at jeg var gravid, men mensen kom hver gang Det er skikkelig frustrerende Men lykke til uansett!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 haha.. Ja jeg har "symptomer" hele tiden jeg også.. Man blir jo gal av denne prøvingen.. haha. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå