elin Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Hei alle sammen. Ha dere fått med dere at vi har lansert en splitter ny app til iPad i dag? Og jeg kan love dere at den er kjempekul! Jeg har fått ti promokoder som jeg har lyst til å gi til dere her inne. Noen som har lyst på en? Og jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger! De ti første som sender meg en mail får en kode og en bruksanvisning: [email protected]. Du kan lese mer om den her: http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article710105.ece Hilsen Elin.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Hvorfor kan de bare brukes på ipad? jeg har Nokia N8, skulle gjerne hatt en gravid-app...
elin Skrevet 7. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2011 Hei anonym. Vi har kun utviklet denne app'en til iPad denne gangen. Det er dessverre lite fokus på utvikling av app'er til andre enn smarttelefoner for tida. Håper allikevel du finner den informasjonen du trenger når d bruker telefonen din. Hilsen Elin.
elin Skrevet 8. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2011 Jeg dytter denne opp jeg, har fortsatt et par igjen. Noen som har prøvd den? Hva synes dere?
elin Skrevet 8. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2011 Nei, dessverre. Denne er bare til iPad. Men vi har en uke til uke-app som funker til iPhone, om det er interessant. Den kan du lese mer om her: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article657918.ece Hilsen Elin
yummi with the tummy Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Da har jeg testet ut denne:P Som en kritisk ipad bruker må jeg si at jeg ble positivt overrasket. Veldig intuitivt og lett å navigere, masse bra artikler og akkurat passe med reklame. Her tror jeg samtlige gravide vil finne svar på ting de lurer på! Utrolig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå