Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Eller når "får dere lov" til å spise det?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Vi har julefrokost 1 juledag. På julaften "sulter" vi oss fram til julemiddagen. Så pålegget kommer ikke frem før etter julaften.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Smaker bestandig på kjøttrullen lillejulaften på kvelden. Når den er blitt kald etter koking;) Lager sursild og den er ikke klar før julaften. Ellers lager jeg eggesalat lillejulaften så det meste av pålegget er jo ikke klart før julaften. Jeg liker ikke kjøpt kjøttpålegg men gutten min liker det så han får ribberull og sånt før jul da;)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Hva mener du med julepålegg da? Sylte, edamerost? det spiser vi hele desember (når vi har lyst på det selvsagt må ikke spise det hver dag) ribberester og sånn er etter juleaften, siden det er rester..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Om noen vil ha julepålegg får de det når de vil egentlig. Tror bare det er min mann som spiser det en eller to ganger. Julepålegget vårt er eggehakk på nystekte rundstykker. Da er det jul. Vi har mer kjøttpålegg i huset enn vi pleier, siden det da ofter er flere innom og spiser hos oss slik at vi får brukt det opp. Vi spiser ikke så mye kjøttpålegg til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Er ikke så glad i julepålegg jeg, sylte og sursild er liksom ikke det jeg velger å spise. Ellers er alt jul lov i desember:) Forresten så sparer vi mormor og morfars hjemmelagde leverpostei og røkelaks til lillejulaften:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Jeg spiste sylte i dag...nam!!! Måtte smake en pakke:) Men hele desember går det i julepålegg, er jo så godt:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 23:00 her igjen. Det er ikke skikkelig jul, før vi får fårelåret og den hjemmelagde rullen til svigers på bordet. DE kan å lage julemat,de:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 For meg er "julepålegg" røykalaks, roastbiff og sursild. Mannen spiser hjemmelaget sylte. Men spiser da dette året rundt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå