Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Hæ? Heinz er et guttenavn og Idun et jentenavn, vel.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Alt til sitt bruk. Heinz er desidert best til pommes frites og ostesmørbrød. Idun er best på alle andre ting.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #10 Skrevet 7. november 2011 Om du er heldig får du tvillinger så du kan bruke begge ;p Felix, må jeg vel si, siden vi kjøper den i Sverige. Det samme som Idun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå