neekap Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Noen som har vært her? Vurderer en tur i september 2012, kun jeg og min datter på 4 år. Hvilken romtype bør vi velge? Noen med erfaringer?
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Vi har vært der og kan fint dra igjen, sjøl om jeg ikke er overbegeistra for Tyrkia. Men Blue Village Pascha Bay er veldig fint, spesielt for barna. :-) Flott badeanlegg, flott område, opplegg for barna, sjøen rett ved osv. Jeg veit ikke helt med romtype, for jeg husker ikke hva det var vi hadde. Store rom generelt trur jeg, så det er vel hips som haps hva du velger :-). Vi har alltid kjøpt med mat i prisen, god mat, og så har vi ikke gidda å reise inn til byen for mat hver dag. Alltid show på kveldene og masse god mat, også for barn, så da har det vært like greit. :-) Anbefales.
neekap Skrevet 8. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2011 Supert :-) Ja, har bestilt nå. Med all inclusive, og premiumrom med balkong, så mor kan sitte og lese en bok, drikke hvitvin og skue utover havet når frøkna sover :-) Men hvordan var stranda? Har lest litt ymse... at det er veldig steinete?
togutter-08og10 Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Vi var der i mai og da var det for kaldt å bade i havet så vi var ved bassenget hele tiden. Men vi koste oss og hadde en topp ferie.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Bada ikke så mye i sjøen, veldig salt og finest for unga ved bassengkanten. :-) Tenkte ikke at det var så veldig steinete, men da kan jo hende at hukommelsen spiller meg et puss? ;-) Det blir nok helt supert, god tur! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå