neekap Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Noen som har vært her? Vurderer en tur i september 2012, kun jeg og min datter på 4 år. Hvilken romtype bør vi velge? Noen med erfaringer?
neekap Skrevet 7. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2011 skulle ikke vært på Kranglesiden da, hehe...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Stilleog rolig sted, flott for familier med barn. Du får alt du trenger på anlegget. Og det er bra, for stranden er IKKE noe særlig, hverken for små eller store, og det er et stykke med buss/taxi til de fine strendene nærmere Alanya sentrum. Men for en fire-åring er sikkert bassengområdet flott. Underholdning (familie) på kveldstid. Reint og greit på rommene. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå