Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Tenker jeg helt feil her? Jeg har to barn fra et tidligere forhold. Jeg og mannen har 2 sammen. Barna jeg har fra "før" er blitt godt tatt imot av familien til mannen. (vert sammen i 9 år) De har alltid fått bursdags/julepresanger. Min eks er gift på nytt og har nye barn med sin kone. Ungene vi har sammen får ingenting av hennes familie. Synes det er litt merkelig. De har jo kjent barna i mangen år. Er jo ikke snakk om mye. Min eks. sender dessuten ut julekort med kun sine nye barn. Synes hele greia er merkelig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Så trist! Når det kommer til din eks sin svigerfamilie så er det jo ikke så mye å si. De får jo lov til å gjøre som dem vil - selv om det er veldig merkeligt og veldig egoistisk. Men når dine barns far bare gir ut julekort med halvparten av barna så hadde jeg blitt sint. Da er det ikke rart at barna ikke får julegave av alle. Hva sier din eks da? Spør om han om han husker hvor mange barn han egentlig har. Grrrrr....kjenner at jeg blir forbanna på fyren.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Hvor rart det er kommer kansje ann på hvor mye ungene oppholder seg hos hver av foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Han er da fremdeles pappa'en deres uansett hvor mye samvær de har! Når det gjelder gaver fra bonusfamilier, er det jo litt rart at de ikke får noe, men det er jo opp til hver enkel familie hvordan de ordner det. Men en liten hilsen kunne de nå fått, synes jeg. I sånne situasjoner er det ikke mengden, men tanken som gjelder (det gjelder jo forsåvidt alltid da).
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 trist lesning....=( Desverre ingen råd annet enn at du kun kan ta ansvar for dine handlinger.. og kan ikke påvirke andres handlinger.. men konsekvensene må de også ta selv... (og det kommer til åkomme deg til gode... og barna.. vel vis de all kjærlighet du kan....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå