Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 På rommet, stua, i vognbag, vugge, på sofaen..? Hvordan har dere gjort det?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 De første mnd så sov babyen overalt. Min seng, hans seng, vognbagen, sofaen på stua. Sov og mye i vogna. Nå sover han i vogna ute, eller i senga si.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Tenker mer på nyfødt - 6 mnd. Har desvere ikke mulighet til soving i vogn ute
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Hun sov ute i vogna fra vi kom hjem fra sykehuset. Enten rett utenfor huset eller så trillet jeg tur når hun sov.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Første duppen er i sofaen sammen med meg. Andre duppen på tur i vogna eller i bilen hvis vi skal noe. Er det dårlig vær sover han i senga på rommet sitt. Tredje og siste duppen i senga på rommet. Vi prøvde å ha ham inne i stua for dagduppene tidligere, men han ble så forstyrret hele tiden, så det beste ble å legge ham i senga si. Han er 7 mnd, og vi har vel holdt på med denne rutinen i cirka 3-4 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 i begynnelsen vugga, vogna, sofaen, senga si, vogna ute. nå er han 5 mnd. å nå er det senga eller vogna
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #10 Skrevet 7. november 2011 0-6 mnd: hvor som helst der det passet; i senga, på sofaen, i vogna, i lekegrinda oav 6-12 mnd: I senga si eller i vogna om vi var ute (følte for å innføre litt mer rutiner Nå sover hun i bhg eller i senga si når vi er hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå