Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Har et barn som er i lær og gå fasen og har desverre blitt noen uhell nå. Det er alltid bakhode det har gått utover. Nå på vei til badet så klarte barnet og falle igjen, og det gikk utover bakhode. Barnet gråt, og virket "normalt" etterpå. Barnet sover nå. (vi var på vei til badet for å ta kveldstellet). Lurer bare på om det kan være litt farlig at barnet slår bakhode flere ganger? Hun detter alltid bakover. Når hun står alene osv. Hun går jo litt selv men har ikke balansen helt på plass enda. Jeg passer jo på, men det skjer så fort, hun reiser seg opp selv. Jeg er litt bekymret for hode hennes... (Bakhode). Siden det har fått noen fall i den siste tiden nå. Jeg spurte henne om hun kunne si "Sara" (eneste ordet hun kan, som er navnet på storesøster som hun er veldig glad i) og hun sa fint Sara :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 De tåler en støyt! Min sønn lærte seg ikke å sette seg på rompa før han lærte seg å gå, men opp langs møbler skulle han! Utrolig upraktisk når han da mistet balansen og ramlet som et tre i parketten! Hodet traff hver gang, for å si det slik. Jeg gjetet ham stort sett hele dagen, men alikevel klarte jeg ikke å unngå at hodet ramlet i gulvet flere ganger daglig *sukk* Han er fortsatt veldig aktiv, kan jeg nevne, og har ingen varige men ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Et godt tegn er at de gråter med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå