Gå til innhold

Bursdag med underholdning...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt tryllekunstner/barneshow i barneburdag eller har erfaring med noen som er flinke gjennom barnehage etc.

Jeg ringte klovnen Silja, hun skulle ha 3000 kroner for 45 minutters show.

Eddy Marvin skulle ha 2000 kroner.

Har googlet litt og finner ikke så mye ut om de. Eddy er han som kjører tøffe toget i drøbak. Han er en koselig kar.

Vi vurderer dette i stedet for maset om Gigagøy/Hoppeloppeland burdag.

Alt for å aktivisere 15 stk 7 åringer (gutter). Hold på å dø av støyet i fjor.

Kom gjerne med innspill om noen har andre alternativer eller har erfaringer med disse to eller andre somer flinke.

Ha en flott kveld ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med spare pengene, og lån inn en tullete onkel, eller kompis om dere har eller noen i kretsen kjenner til? ;) Penger spart! Unger er lette glede :))

Skrevet

Jeg har vært på et barnearrangement med han: http://klovnen-knut.no/index.htm som falt veldig i smak hos barna.

Vi bor ikke så langt unna Drøbak. Men aner ikke hva han koster.

Vi skal og ha bursdag med en haug 7 åringe gutter snart, vurderer å ha refleksløype med grilling ute. Event hvis vi er inne må vi ha litt opplegg så det ikke blir helt kaos.

Skrevet

Bedre og mer morro for barna og de voksne hvis man finner på noe som 18.48 skriver her! La barna være i aktivitet! Ut på tur i skogen er jo perfekt nå på denne tiden av året!!

Selv hadde vi akebursdag med grilling i fjor! Det var stooor stas!! Hele 1.klasse var med! ca 25 stk!

Skrevet

Ute burddag egner seg ikke på ettermiddagen nå som det er svarte natta før 1700. Mannen min er pilot så han er ikke hjemme på den store dagen eller helger på lenge. Derfor må vi ta en ettermiddag.

Vi har fyret Eddy Marvin. Det er han som kjører Tøffetoget i Drøbak.

Håper det blir bra. Koster litt men ikke helt galt synes jeg. Han skal også kjøre fra seg selv i Drøbak til Lørenskog,

Skrevet

Har ingen tulle onkler dessverre ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...