Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=31551764 Har ikke råd til noe større enn dette, og barnet går på skole i nærheten. Den er liten, men har ikke så mye valg om jeg skal få kjøpt.. Tenker at jeg må sove på sovesofa i stua.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Den var veldig liten:( Tror jeg hadde blitt galen om jeg skulle bodd så trangt med et barn. Jeg og datteren min (1år) bor nå på 55 kvm. og vi kunne ikke hatt noe mindre.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Skjønner ikke helt hvordan du skal få til det med et såpass stort barn... Hvor vil du ha dine egne klær, sengetøy, vinterklær om sommeren osv? Alt går jo om man må, men det krever vannvittig struktur og gode løsninger på innredning altså, kan fort bli fullstendig kaos.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Jeg tror at med litt godvilje så går det meste:) Det positive er jo at leiligheten var veldig fin og velholdt, det negative selvfølgelig størrelsen. Jeg skulle ha klart det fint tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Det var jo både kjellerbod og loftsbod så det er jo nok av lagringsplass så sant det er isolerte boder.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Jeg hadde sikkert klart det. Vi har bodd fire stk på 60 kvm, så blir jo omtrent det samme.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Du kan jo bruke verandaen til soverom og med gode løsninger ellers går det nok veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 kjempeflott leilighet det går så bra atte, med innglasser veranda får du jo et ekstra rom også
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Hvorfor ikke, du kommer deg i hvertfall inn på boligmarkedet. Når barnet ditt blir større kan du kanskje selge leiligheten og sitte igjen med overskudd som ek til neste leilighet du vil kjøpe! Og så om du kanskje må bo på stua... syns det er imponerende at du som alenemamma i Oslo med de prisene kan komme deg inn på boligmarkedet!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #10 Skrevet 7. november 2011 Den ar ikke så stor, men det burde ikke være noe problem å bo der sånn i hverdagen. Likevell ville nok jeg valgt å leie noe større, med to soverom, om det var et alternativ. For min del hadde det ikke gjort noe om det ikke var nyoppusset om det var litt større. Om jeg skulle bodd der ville jeg vurdert å ha "soverom" på balkongen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 jeg bodde i to år med to barn på 26 m2. fungerte meget fint. er det det man har råd til... vel da er det det man må forholde seg til.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #12 Skrevet 7. november 2011 Ser flott ut. Dere finner en soveløsning, tenker jeg. Sånn er det å bo i by - vi bor også på få kvadrat (100kvm og venter nr.3) Kan ikke forvente hus når man bor i byen - det går helt fint :-) Har ei venninne som venter nr.2 og bor med mann og barn på 45 kvm (han er student) - de har løst dette med å dele opp det ene soverommet.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #13 Skrevet 7. november 2011 Faktisk en veldig kreativ og god løsning!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #14 Skrevet 7. november 2011 Fin den :-) Du er flink som kommer deg inn på markedet. Ville hatt sovesofa - kjempemange bra sofaer som kommer med sovedel. Kommer til å bli kjempebra, et skikkelig koselig hjem for en mamma og ungen hennes :-) Lykke til med kjøp!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #15 Skrevet 7. november 2011 Det går fint ann å bo på så liten plass:-) Jeg har bodd på så liten plass med ett mindre barn en gang i tiden og det gikk, selv om det ikke var ideelt. Jeg hadde vurdert en sovesofa på verandaen, ser at det er persienner på vinduene, så da ligger du ikke på utstilling heller. I gangen og på badet, går det ann å vurdere å sette opp hyller i høyden, hvor man evt kan plassere korger med klær, håndklær osv.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #16 Skrevet 7. november 2011 Jeg syns den var koselig jeg. Du er heldig hvis du får den leiligheten til deg og barnet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå