Gå til innhold

Lyst til å få til en "symøte" gjeng? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst til å få til slike ukentlige/månedlige møter med andre jenter. Jeg bor i Oppegård, Akershus sammen med min 4 år gamle datter og samboer. Er ikke fra Oppegård, det var kjærligheten som bringte meg hit :) Men kan ikke si at jeg har så stort nettverk her. Kjenner de som samboeren min kjenner men de fleste er uten barn og alle har kjent hverandre siden barndommen så er ikke så lett å komme inn i den klikken. Derfor tenkte jeg å starte en jentegjeng som møtes jevnlig som man kan finne på ting med. Jeg var veldig aktiv her før, men det dabbet av da det ble litt "dødt" her. Ser det har tatt seg opp igjen. Så om det er noen som vil møtes så ikke nøl med å ta kontakt. Tenkte første møtet feks kunne være på en cafe så vi kan bli bedre kjent. Er dette noe for deg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg syns det hørtes veldig koselig ut jeg. Bor på Langhus, og kjenner så og si ikke en kjeft her:)

Skrevet

Det hørtes kjempekoselig ut, og noe slikt har jeg tenkt på selv:)

Dessverre (for denne tråden) så er jeg lokalisert i Bergen!

Skrevet

Åh, så kult! Langhus er jo bare noen meter fra meg, hehe.. Hadde vært koselig å få til noe. Skal lage meg en profil her, så kan du skrive en meld til meg :)

Skrevet

Det var jo kjempe kjipt! Kanskje du kunne fikset noe for Bergens fruene? :)

Skrevet

Ja, det hadde vært kjekt... Dessverre så har jeg prøvd før, og folk er mer "med" her inne enn de er når vi kommer til stykket og faktisk skal møtes:) Men for all del, har møtt masse koselige jenter herfra som er like god i virkeligheten;-)

Skrevet

Hei jenter! Kanskje jeg kan slenge meg med? Jeg bor i Ski, med samboer og to barn på 3 og 1 år! Har blitt betydelig mindre tid til å være sosial med venner og mange venner blir litt "borte" når de ikke har barn selv... hadde væt så koselig å møte andre med barn i nærheten! :)

Skrevet

Selvfølgelig er det bare til å slenge seg på :) Så koselig at du også vil bli med! Jeg sender deg en pm nå jeg.

Om det er flere som kunne tenke seg å møtes så er det bare å sende meg en pm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...