Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Vi venninnene sluttet å kjøpe gaver til hverandre for mange mange år siden. Vi bruker heller pengene på å gå ut sammen for å spise en litt bedre middag, drikke vin og skravle.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Her har vi også slutta å kjøpe julegaver til hverandre. Er så mye mer å bruke penger på enn gave til de... Mye bedre å jevnlig besøke hverandre (ettersom all familie bor langt unna) og vise at vi setter pris på hverandre slik =)
fjell og fjord Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 gir gave bare til barna til venninner
Gjest sug lut Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Noe jeg selv ville likt å få. Det funker alltid.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Kjøper ikke til så mange venninner, vi pleier heller å kose oss ute med en god middag, men det er noen venninner jeg gir til. ;-) Pleier å gi litt ymse, helt avhengig av venninna, og hva hun kunne likt å få. :-) Eksempler kan være: - gode pleieprodukter - interiørnips - hjemmestrikka/hekla ting - gavekort på restaurant, butikk eller noe annet - flotte bøker - god te, sjokolade og annet tilbehør - fine smykker Kommer som sagt an på personen. :-)
Gammelamazon Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Ingenting her, heller;-) Ikke til barna til hverandre en gang.
lillemy_85 Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Vi har også sluttet å gi gaver til hverandre, har heller en tradisjon der vi samles en gang før jul for å gå ut å spise god mat og kose oss :-) Bruker heller pengene på en fin kveld sammen! om ikke dette er noe for dere, så synes jeg alltid det er gøy med hud eller hår produkter, f.eks fra the body shop, o.l, sjokolade, en god bok, gavekort på ansiktsbehandling/ fotpleie e.l, spørs hvilken prisklasse ;-)
Ksenia & Anjem Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 ingenting. men før jul samles vi alle sammen og spiser en god middag sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå