Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Nå skal iPhonen på dynga! Jeg kommer stadig vekk borte i den lydløs - knappen, og nå toppet det seg da bhg ikke fikk kontaktet meg når sønnen min var blitt syk. Er ellers veldig fornøyd med den, både kamera og smarttelefonløsningen. Noen forslag uten en sånn lydløsknapp litt for lett tilgjengelig?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Har HTC desire S og er veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Hva med å "fikse" på knappen med en liten tape. Jeg mener, hvis du liker telefonen din og den funker, er det kanskje bare dumt å bruke masse penger på en ny. Ikke en ideell løsning, klissete å åpne tapen for å bruke lydløsknappen, men det funker jo...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Den lydløsknappen er litt dum ja, enig i det. Har selv HTC Sense og må si at jeg savner iPhonen min veldig! HTC kan ikke måle seg med iPhone. Hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt ny.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Hvordan klarer du å skru den på lysløs bare ved å komme borti kappen? Jeg må fysisk dytte knappen ned. Den går ikke ned av seg selv bare fordi jeg er borti den
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Ikke spør meg hvordan jeg greier det! :-) Den må jo dyttes litt ned, men det skjer altså allikevel... Noen som vet om nye iPhone 4 har denne knappen? HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Jeg kan jo forresten prøve å kjøpe et sånt plastdeksel rundt tlf. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå