Gloria ** Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Vuille dere brukt kjøttdeigen som gikk ut på dato 04.11? Den lukter helt fint.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Ville ikke hatt problemer men det. Datoen er, om jeg ikke husker helt feil, "minst holdbar til". Det vil si den er iallefall holdbar til den datoen, gjerne lenger. Bare hver ekstra nøye med at det e gjennomstekt
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Neida, jeg hadde ikke hatt noe problemer med det, men ville stekt den helt sønder og sammen =) =) =) he he he =))
Herkules Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Ja den ville jeg helt klart brukt. Som det nevnes så er det en dato som leverandør garanterer for, men det betyr ikke at det ikke holder lenger. Jeg lar feks biffjøtt bevist gå ut på dato, da er det mørere enn om jeg spiser det samme dag som det er kjøpt. Fordel med kjøttdeig er jo at det stekes jo gjerne godt, blir gjenomstekt.
Sanna28 Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 ikke noe problem så lenge den lukter og smaker ok. Du kjenner godt om den har blitt sur når du får litt varme på den (under steking). Hvis det ikke lukter surt eller dårlig da, så ville jeg ha smakt på kjøttet når det er ferdig stekt FØR du har på krydder. (Krydderet kan skjule litt dårlig smak, så det er enklere å evt oppdage det før du har på krydder).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå