Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Vi har ikke barn i julen og tenker på å reise bort en uke. Nå er vi forlovet på 3. året og så sier han: Skal vi reise til Las Vegas og gifte oss. Hehe ikke akkurat min stil da. Tenkte mer på Venetia eller annen romantisk by. Hva tenker dere? Noen som vet om en fin by å gifte seg i. Jeg har lite lyst å gifte meg i Norge med alt det tradisjonelle rundt. Har heller lyst til å arrangere en stor fest til sommeren med venner og familie.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Høres supert ut. Blir sikkert like spesielt med vegas som en hvilken som helst annen by. Ville tenkt praktisk og valgt en europeisk by pga reisetid, paris kanskje? Dere har i alle fall dårlig tid om dere vil ha ambassadevielse, det er ventetider tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Jeg ville ikke gjort det på den måten. For meg hadde det vært å ødelege to flotte feiringer på en gang. Presonlig forstår jeg ikke poenget med å gifte seg en gang og så invitere dem man ikke ville ha i bryllupet en annen gang heller. Som du forstår er dette langt fra hvordan jeg ville ha det, men det er deres liv.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Vi giftet oss i Roma, fant en avbestilling på ambassaden, hadde 3 uker å ordne alt av papirer (bør ha lenger tid, det var styr!), klær og reise. Kjempeflott! Vegas er jo kjempetøft, jeg kjenner ingen som har gjort det, men det kunne jeg glatt ha gjort. Vi fikk gaver av de nærmeste, men feiringa droppet vi, den tok vi alene i Roma
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Om dere reiser til Las Vegas og gifter dere så må dere i alle fall sørge for at dere blir viet en plass hvor ekteskapet er gyldig andre steder også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå