Stina <3 Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 http://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/barnevogner/abc-design-cobra-barnevogn-purpleblack/ Er dere fornøyd med vognen? Hvordan er det med håndtaket? Blir det lavt nok for dere små damer?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Har den samme vogna bare med fire hjul, kjøpte den siden hun i butikken så den var med stødig enn den med 3 hjul. Jeg har vært ganske fornøyd med den, den er lett å legge sammen, man kan sette maxi cosi sete på den og den er veldig lett. Baggen er også ganske bred så det er veldig bra, men er ikke noe særlig lang, men brukte den til gutten min var ca 6 mnd. Hjulene er av hard plast og er kjempe dårlige på snø syntes jeg. Ellers er jo dette en "billig" vogn, så den er jo ikke like god kvalitet som noen av de andre gode merkene der ute, etter bare 4 mnd bruk var det ene hjulet ødelagt. Det er nok en vogn som er laget til lave damer, jeg er 167 cm og synes det var en grei høyde på håndtaket noe lavere ville jeg iallefall ikke at det skulle vært, men man kan også la være å trekke håndtaket helt ut, da blir det lavere. Alt i alt synes jeg det har vært en fin sommer/kjøpesenter vogn, synes den er litt dyr i Norge, kjøpte den i Tyskland for ca 2000 kr (etter å fått igjen i tollen) på tur til Kiel, så det kan være verdt turen Sportsdelen har jeg ikke prøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå