Høstspire 2011 Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Hei! Skal til modningsakupunktur der denne uka. Er da litt under 2 uker til termin. Har noen erfaringer fra denne plassen? Noen som fødet etter å ha vært der? Stripper de deg dersom du ønsker det? spør pga. store plager nå mot slutten av svangerskapet, har modning og over 1 cm åpning.. Takk for svar:)
fresh Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 ja, jeg har vert der. De er kjempekjekke Jeg fødte 5 dager før tiden, hadde da akupunktur 2 ganger før fødselen (de 2 siste ukene) Jeg tror de stripper hvis du spør om det...
Høstspire 2011 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2011 Har hatt en behandling, og påfølgende dag har jeg nå hatt kynnere i 6 timer med ulik varighet. Opplevde du også dette?
fresh Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Det kan jeg ikke huske, det er 5 år siden Men er du førstegangs gravid? Ble du strippa? Jeg ble strippa med nr.2, og hun strippa meg til 3 cm. Jeg bare "jippi, da føder jeg vel i natt/morgen". Men den gang ei, jeg gikk i over 1 uke md 3cm. Spurte jordmor om dette, for jeg hadde hørt at hvis du hadde åpning, ville babyen komme ganske snart. Det gjaldt vist bare førstegangs:/ Nedtur:) Håper babyen kommer i natt da
Høstspire 2011 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2011 Nei, hun klarte det ikke pga bare 1 cm åpning... Jeg venter barn nr 2. Men fikk veldig lenge før termin sist gang.. Var verre med denne rakkerem:)
fresh Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 hehe, jaja, det er bedre de kommer til termin, enn lenge før. Uansett er du snart 2barns mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå