Gå til innhold

Mamastork i Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal til modningsakupunktur der denne uka. Er da litt under 2 uker til termin. Har noen erfaringer fra denne plassen? Noen som fødet etter å ha vært der?:)

Stripper de deg dersom du ønsker det? spør pga. store plager nå mot slutten av svangerskapet, har modning og over 1 cm åpning..

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har vert der. De er kjempekjekke :) Jeg fødte 5 dager før tiden, hadde da akupunktur 2 ganger før fødselen (de 2 siste ukene)

Jeg tror de stripper hvis du spør om det...

Skrevet

Har hatt en behandling, og påfølgende dag har jeg nå hatt kynnere i 6 timer med ulik varighet. Opplevde du også dette?

Skrevet

Det kan jeg ikke huske, det er 5 år siden :P

Men er du førstegangs gravid?

Ble du strippa?

Jeg ble strippa med nr.2, og hun strippa meg til 3 cm. Jeg bare "jippi, da føder jeg vel i natt/morgen". Men den gang ei, jeg gikk i over 1 uke md 3cm.

Spurte jordmor om dette, for jeg hadde hørt at hvis du hadde åpning, ville babyen komme ganske snart. Det gjaldt vist bare førstegangs:/ Nedtur:)

Håper babyen kommer i natt da ;)

Skrevet

Nei, hun klarte det ikke pga bare 1 cm åpning...

Jeg venter barn nr 2. Men fikk veldig lenge før termin sist gang.. Var verre med denne rakkerem:)

Skrevet

hehe, jaja, det er bedre de kommer til termin, enn lenge før. Uansett er du snart 2barns mamma ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...