Gå til innhold

Kirurgisk abort og gravid etterpå noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk igjennom 1 med. abort i 07, og en kirurgisk abort (narkose)i feb 08. Så fant jeg mannen i mitt liv, og vi har enda ikke greid å bli gravide, har snart prøvd i 4 år. så lurer på om det bare er meg, eller om andre har greid å få dette til uten problemer?? Vil høre noen god historier :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, ikke helt uten problemer men.. Hatt en prov abort og 3spontan aborter etter det med utskrapning (hvor de i prinsipp gjør samme type inngrep..). Men fant også ut i ettertid at jeg hadde endometeriose, og ble opperert for dette.

Nå, 4år etter siste spontanaborten har jeg og samboeren blitt gravide etter 8mnd prøving. Jeg er 18uker på vei med en gutt, og til nå virker alt som om det går bra! :)

Har dere vært på utredning? Det kan jo være en million grunner til at du ikke er blitt gravid enda...alt ifra kosthold til hormonubalanse.

Selv gikk jeg til behandling på www.frøyaklinikken.no hvor jeg fikk akupunktur og kostholdsveiledning bl.a, og har hørt at mange har blitt gravide etterpå :)

Masse lykke til! :)

Skrevet

Noen gyn sa jeg hadde pco, mens andre sa at jeg ikke hadde noen tegn til det, og har blitt gravid lett med andre før nå.. Vi var til urolog, og mannen hadde få celler, selvom de han hadde var gode.. 6 millioner av 20 millioner.. så aknskje det er grunnen? eller en kombinasjon?

Skrevet

Jeg tok kirurgisk i 08, og er gravid nå. Ble det på 2-3 forsøk, så ikke noe i veien her :) vanligvis skal jo ikke abort ha en slik virkning, men man skal j aldri si aldri..

Du får oppsøke lege, så du slipper å gå rundt og lure :) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...