Gå til innhold

Kirurgisk abort og gravid etterpå noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt kirurgisk abort(narkose) for så bli gravid igjen seinere? Nå for tiden er det jo så mange som tar med. abort. Jeg tok først 1 med abort i oktober 07, og en kir. feb 08. Når jeg så fant mannen i mitt liv, så har jeg ikke greid å bli gravid en eneste gang. nå har vi prøvd i snart 4 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg tok kirurgisk abort for 8 aar siden... vi har vaert prøvere i 3 aar, og hatt 1 ex.u, og 3 ivf forsøk, og endelig naa sitter spira...

jeg tror det var noe psykisk som satt igjen etter min abort, som gjorde at jeg i underbevisstheten ikke ga kroppen tillatelse til aa bli gravid...

Skrevet

Jeg hadde en kirurgisk abort i 98, og jeg har ikke hatt noen problem med å bli gravid etterpå. Både denne gangen og forrige gang satt spira på første forsøk.

Skrevet

har hørt om mange ja som sliter med å bli gravide etter abort....det er og noe leger ikke opplyser nok om før en abort att man kan streve lenge etterpå "når det passer" å bli gravid ikke funker som man hadde tenkt....

Skrevet

Har hatt kirurgisk abort og blitt gravid igjen, men mista mange ganger før jeg endelig ble gravid igjen nå.

Har også hatt medisinsk abort, sier bare aldri mer! Har aldri mistet så mye levra blod. Mista så mye blod at jeg svima av. Men det er jo forskjell på mennesker.

Lykke til i aller fall..

Skrevet

Jeg hadde kirurgisk "abort",altså 2stk utskrapninger i slutten av august-07. Ble gravid på nytt på første eggløsning etter det..

Skrevet

jeg var den første som svarte deg... vil bare opplyse om at jeg Naa, endelig etter 3 aar uten prevansjon er blitt gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...