Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 spagetti, fiskeboller, nachos, fiskesuppe, kyllinggryte, wok, pizza, laks, pasta, brent kjærlighet, farse, hmm..jah. var vel det jeg kom på i farta. Håper du finner ut av det. like vanskelig hver dag den middagen
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Uff, ja, det er det!! Men takk for tips:) Kanskje det blir brent kjærlighet her i dag. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 I dag skal vi ha koteletter, ris, kokte grønnsaker og bernaise saus =)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Det hørtes også godt ut men minstemann her er definitivt ingen fan av ris. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Brent kjærlighet?? wtf is that?? Haha:) Her blir det lapskaus med pølser:-) Kjempegodt og enkelt!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Vi skal enten ha spagettirisotto og kjøttboller, eller fullkornslasagne med grønnsaker
Gjest irismor Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 God gammeldags middag her i dag :-) Farsekaker, brunsaus, poteter, surkål og tyttebær.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 bytt ut risen med poteter? Eller at han får poteter og dere ris (hvis du ikke syns det er for mye styr da.) =)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #10 Skrevet 7. november 2011 he he, jeg kaller det egentlig brennende kjærlighet. Ser det er flere varianter av dette, men vi bruker stekt bacon, potetmos og kålrabi. veldig kjapt og enkelt. men godt HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 ¨Kremet kyllingsuppe med kyllingbiter, ris og salat ved siden av
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #13 Skrevet 7. november 2011 Har litt pannekakerøre igjen etter middag igår, blir et par pannekaker her før jeg går på skolen =) De andre stikker vel til svigermor.. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå