Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Hei Jeg har ekstreeeeemt ømme pupper, de er varme og har vokst litt. Er haarde. Har vært sånn i halvannen uke nå, og venter mens på onsdag. Jeg glemte pille nr to på microgynon brettet mitt og tok bare to stk kvelden etter, altså for sent. Tenkte ikke noe mer over det og har hatt sex flere ganger. Jeg har ikke andre tegn som jeg vet om, men lurer jo fælt på om jeg kan være gravid. Tok en test forrige mandag fordi jeg skulle på røntgen, men den var negativ da. Det var jo da 10 dager før mens... Hva tror dere? Puppene har bare blitt værre. Er ofte øm før mens, men ikke så ille. Noen som har erfaringer???
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Får ikke hjulpet deg så mye, men jeg er i helt samme situasjon selv. Har mensmurringer og mye andre tegn som minner veldig om sist jeg ble gravid med datteren min. Da var det planlagt, og koselig, nå er jeg dritnervøs, for vi kan ikke få barn nå. Du da, er det noe du ønsker? Venter mens på onsdag jeg også...håper den kommer,
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Det passer ikke perfekt for oss heller nå nei. Men kommer den så kommer den. Vet ikke helt hva jeg håper på egentlig... Krysser fingrene for deg på onsdag, og håper det er falsk alarm. Syns dette er utrolig merkelig hvis det skal så lite til (altså glemme bare en pille) for å bli gravid. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Ja, jeg brukte veldig lang tid på tulla, så blir satt ut hvis det skal bare 1 glemt pille til. Men samtidig er det jo en lettelse å vite at det funker der nede. hehe.. Hvis ikke den har kommet på onsdag blir det abortpille her, egentlig ikke noe jeg vil, men det går virkelig ikke akkurat nå første anno.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Skjønner... Huff ikke greit. Satser på at mensen kommer da! Er det andre som har vært borti det samme eller? Eller kanskje folk bare er lei av disse "er jeg gravid" innleggene... HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 skjønner SÅ godt at du legger ut her det er jo så spennende/nervepirrende at man MÅ jo bare dele det med noen og få lov lit å lure litt. selv om ingen kan svare 100%. vel, jeg hadde det sånn på lørdag. kjente at puppene var ømme. da kom jeg på at jeg har hatt sånn sultensug de siste dagene. Det slo ned i meg "jeg er gravid!!" Ganske riktig. 1-2 uker. Jeg har aldri ømme pupper ellers.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Ååååå Gratulerer!!! Så hyggelig! Jeg vet som sagt ikke hva jeg håper på, går på pilla men er ganske babysugen likevel Kanskje kanskje.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå