Gå til innhold

Jeg bobler over - men må holde meg i skinnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg kan jo fortelle det her inne - hvor jeg kan signere som anonym!

Jeg skal gifte meg - og det om bare noen få uker!!

Vi har valgt en lav profil, og kun våre nærmeste er informert og skal være med. Det betyr ikke at vi ikke er lykkelige eller stolte av det som skal skje, av hverandre og av å ha fått ting til - litt "på tross av" forutsetningene våre.

Av de få som vet har vi fått bare positive tilbakemedlinger, men ikke alle har helt forstått hvorfor vi vil holde så lav profil. Men de aksepterer det, altså.

Den som har størst problemer med å følge den lave profilen, er jo egentlig meg, selv om jeg i høyeste grad var med på å bestemme at vi ville ha det slik. Men det er bare fordi jeg ønsker å rope ut:

HURRA!!! VI SKAL ENDELIG GIFTE OSS!!!! <3 <3 <3

...nå bare lurer jeg på hvordan det skal annonseres...og når...til alle de andre..... Men det finner vi vel ut av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Ta en prat med forloveden din og si du begynner å lure på om det ikke hadde vært hyggelig å fortelle dette til flere. Jeg vet jo ikke hvorfor dere vil holde så lav profil, men det er lov å ombestemme seg :-)

Skrevet

Takk!

Joda vi vil holde lav profil, så annonseringen skjer tidligst samme dag som bryllupet - til alle de som ikke er bedt.

Vi skal kose oss skikkelig den dagen, og da er det ikke lavprofil for oss 20 som skal feire, det skal bli vedlig koselig og flott.

HVorfor lavprofil?

Vet ikke... en av oss har vært gift før, en av oss har et nesten voksent barn, vi ønsker OVERHODE ikke utdrikningslag, har ingen gave-ønskeliste (eller forventninger om gaver), vi gjør dette for oss selv, og deler dagen med de mest betydningsfulle i våre liv - så mange er "utelatt" i denne sammenheng, ingen skal føle seg forpliktet til å kjøpe oss noe, og sikkert andre ting. Men vi er HELt enige om at det er slik vi ønsker det, altså! Men vi skal ha en "utomordentelig" bryllupsfest til sommeren, så da får vi ta igjen litt fjas og stas da! Blir moro det også, men på en annen måte en selve bryllupsdagen.

HI

Skrevet

Takk!

Joda vi vil holde lav profil, så annonseringen skjer tidligst samme dag som bryllupet - til alle de som ikke er bedt.

Vi skal kose oss skikkelig den dagen, og da er det ikke lavprofil for oss 20 som skal feire, det skal bli vedlig koselig og flott.

HVorfor lavprofil?

Vet ikke... en av oss har vært gift før, en av oss har et nesten voksent barn, vi ønsker OVERHODE ikke utdrikningslag, har ingen gave-ønskeliste (eller forventninger om gaver), vi gjør dette for oss selv, og deler dagen med de mest betydningsfulle i våre liv - så mange er "utelatt" i denne sammenheng, ingen skal føle seg forpliktet til å kjøpe oss noe, og sikkert andre ting. Men vi er HELt enige om at det er slik vi ønsker det, altså! Men vi skal ha en "utomordentelig" bryllupsfest til sommeren, så da får vi ta igjen litt fjas og stas da! Blir moro det også, men på en annen måte en selve bryllupsdagen.

HI

Skrevet

Annonse i avisa - mandagen etterpå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...