Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Jeg har ei venninne som jeg føler jeg kan prate med det meste om. Vi snakker sammen på telefonen ca en gang i uka og da gjerne ett par timer. Hun har nå flyttet til en annen by og vi ses heller sjeldent. Men når hun kommer på besøk, eller jeg er på besøk hos henne så blir jeg faktisk, desverre, litt flau over henne. Jeg er absolutt ingen moteslave eller veldig opptatt av det ytre, men et sted går grensen for meg også. Hun kler seg så rart. Sminker seg og prøver å gjøre seg fin, men det blir veldig usmakelig. Før jeg ble ordentlig kjennt med henne sa ei venninne til meg at hun trodde denne damen var litt tilbakestående. Syntes litt synd på henne og tok meg tid til og bli kjennt med henne og likte henne veldig godt. Men min andre venninne hadde og har faktisk litt rett i at hun nesten kan se litt tilbakestående ut. Høres litt stygt ut, men slik er det. Måtte bare få det ut!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Nei, det er nettopp det jeg synes blir så vanskelig. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Hun vil finner det ut en dag. Hadde ei sånn venninne også. Sa fra til henne at det så litt klein ut med de klærne hun hadde på seg og hvordan hun hadde sminket selv. Hun ville ikke høre. Noen måneder senere da hun så bildet hvordan hun så ut. Ble hun sur på meg hvorfor jeg ikke sa fra. Sa da til henne det var flere enn jeg som hadde gjort, men hun ville ikke høre. Kanskje du skulle tatt bilde av henne og sendt til KK blir ny eller noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Si det til henne på en fin måte, evt foreslå shopping sammen der du velger klærne..kanskje hun sliter med sin sans for mote...og vil ha hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå