Gå til innhold

Hva ville dere gjort? (vaskerom/bad)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp et bad i 2 etg. I kjelleren skal vi lage nytt bad og vaskerom. Har alltid tenkt at vi skulle ha 2 rom.

Nå foreslo mannen i går at vi skulle lage til alt på 1 rom. Klarer ikke bestemme meg.

Vi er 7 personer i familien, så blir jo helt klart endel klesvask! Rommet er 12 kvaderat. Kanskje like greit med 1 stort vaskerom, med muligheter til å sette opp et klesstativ så vi kan tørke klær. Og sette in et toalett og dusj...

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eget vaskerom, uten tvil. Men helst i samme etasje som badet. Det hadde vi før, og det var så mye enklere (av en eller annen grunn) og få klærne inn på vaskerommet da.

12 kvm er jo endel, samtidig er dere mange.. vi har bad på ca 5 kvm, og det er pittelite for oss, og vi er bare 4

Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt å delt det i to, bad og vaskerom. Men kanskje ikke med en hel vegg, kanskje det går an å lage en skillevegg av noe slag? Siden det blir en del klesvask, kan det være godt å gjemme det litt bort også, så blir det litt mer hyggelig å bruke baderomsdelen også.

Skrevet

Vi har dessverre ikke mulighet til å ha vaskerommet i 2 etasje. Om vi går for 1 rom blir det nok slik at vi lager en halv vegg.

Skrevet

Ha det i kjelleren som ekstra bad. Og da bare sette inn en dusj, toalett og en vask. Og kall det vaskerom :)

Skrevet

Jeg ville hatt to rom. Mest fordi jeg ønsker fred på badet og synes lyden av vaskemaskin og tørketrommel er forstyrrende...

Skrevet

Men, da blir vaskerommet ganske lite. Blir vaskemaskin/tørketrommel, en disk med vask og kleskurver under. Ikke plass til å tørke tøy feks.

Skrevet

Det ville jeg levd fint med så lenge jeg slapp lyden av maskinene under dusjing..

Skrevet

For ikke å ssnekke om irritasjonen ved ikke å komme inn på vaskerommet fordi tennåring nr 4 har okupert badet!

Skrevet

Vel, særlig om vinteren blir det mer utfordrende med klær som skal tørkes. Orker ikke tanken på tørkestativ rundt omkring i huset....stuen.

Skrevet

Vi har bad med dusj i andre etasje og bad/vaskerom i ett rom i kjelleren. Ville ikke ha delt det i to når dere har ett bad utenom også.

Skrevet

Jeg ville laget et lite bad og et stort vaskerom i kjelleren.

Et bad på 4-5 m2 er som regel mer enn stort nok. Da har du 7-8 m2 igjen til vaskerom. Med en god vifte og tørkesnorer/stenger i taket får du tørket mye på den plassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...