Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Er kjempeglad i bilen min, den er fra 96 og sviver enda bra. Det er nr 2 bil i familien da, men likevel er det den jeg bruker hele tiden. Lurer på hvor lenge jeg kan regne med at den "lever"....? Andre som også kjører eldre biler og er fornøyd? Når jeg leverer i barnehagen kommer alle mødre, og fedre da, med kjempefine nye biler. :-) Det bryr meg egentlig ikke, men det er så sjelden å se at folk har gamle biler.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Min "bil" er fra 1985 og det er beina mine - apostlenes hester Men av de jeg kjenner som har bil har de fleste bil fra 2000-tallet
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Jeg kjører en Nissan Patrol fra 1991 og ELSKER den!! Nå kommer barn nr 3 og ikke en bekymring om plass til seter eller vogn, her er det god plass, nydelig å kjøre, kommer fram der vi vil og barna sitter perfekt, med god plass, god utsikt, de sitter høyt, så nå blir ingen bilsyke lengre, etter 15 år med nye biler var det supert å få en med alle disse positive egenskapene.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Nissan Primera fra 1993. God bil som bruker lite diesel, men den ryker nok innen 1 år. Har endel småfeil og mangler:(
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Vår bil nr 2 er fra -96 (tror jeg...). Den er helt OK å kjøre, og skal ikke byttes ut med det første...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Min nyeste bil er fra 1996. Min beste og mest trafikksikre bil er fra 1970.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Mest trafikksikre bil fra 1970? Den tror jeg du må utdype litt..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 min er 1994 mod. Skulle gjerne hatt en nyere og sikrere, men det har jeg ikke råd til.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Har en Opel Omega 98. Super fornøyd. Bare vært 2 eiere.. Kommer nok ikke til å kjøpe en helt "ny" bil før unga har blitt eldre og flytta ut..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #10 Skrevet 7. november 2011 Min bil, som er den nyeste vi har. er en 92 modell, volvo 940 stv. Forduger volvo av hele mitt hjerte og er superfornøyd med å ha volvo igjen etter jeg hadde opel mellom 940 og min gamle 240 Ellers har vi en 62' ford galaxie, en 81' chevrolet caprice, og en 89' chevrolet suburban! Suburban og er en fantastisk bil og veldig driftsikker. En stor rugg med 4w.. tror aldri vi kommer til å eie en ny bil noen gang:) hehe
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 Vår bil nr 2 er en 1983 modell, ford Escort =P
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #12 Skrevet 7. november 2011 Vi har kun en bil, og det er en audi 80 stasjonsvogn fra 93. Jeg synes den er gulle god, og fin å se på, men den drikker olje fra en annen verden, og høres ut som en dieselbil :-) Har nettopp satt inn en besafe x3 barnestol (bakovervendt, såklart ;-), og har fortsatt brukbar plass i forsetet. Har kanskje råd til å kjøpe noe nyere, men er så realt å kunne mekke på den selv, og slippe å være redd for den. Den mangler airbager da, så sånn sett burde vi hatt en nyere bil... Når den kneler blir det nok en solid oppgradering :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #13 Skrevet 7. november 2011 Har en Opel fra 1979:) Nå er den veteran, og dermed lave utgifter:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #14 Skrevet 7. november 2011 Bil nr 2 er fra 1984 merklig nok så er den mer til å stole på i blåkulda enn den fra 2001.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå