Gå til innhold

Hvilken kaffemaskin er best da?? Nespresso sine eller...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på Nespresso sine maskiner, det finnes jo en liten jungel av maskiner å velge mellom.. Vil ha sånn man bruker kapsler i, ser litt på Tassimo maskinene, der kan man også lage kakao og te, det kan man såvidt jeg har sett ikke på Nespresso maskinene...Vil jo være artig for ungene om de får litt glede av maskinen også... Sukk dette var vanskelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare erfaring med Nespresso sin maskin, og kaffen synes jeg blir knallgod:-)

Ulempen er vel pris og at man er svært bundet til kun kaffe på maskinen. Men om man er glad i god kaffe, ville jeg satset på den:-)

Skrevet

Har nespressomaskin og er veldig fornøyd med det:) Men dersom dere ønsker at ungene skal få litt glede av den også med varm sjokolade osv så er ikke nespresso noe alternativ. De har iallfall ikke noen sjokoladekapsler. Da blir det vel Senseo eller Tassimo??;)

Skrevet

Jeg har nespresso og foreldrene mine har tassimo.

Fordelen med nespresso er at du kan velge i så mange forskjellige kaffetyper, det tror jeg ikke du kan med tassimo (er to typer tror jeg)

Kapslene til nespresso er billigere enn tassimo, men de må bestilles på nett - litt tungvint.

Skulle jeg valgt igjen, hadde jeg valgt Nespresso, er jo mye finere å se på også :-)

Skrevet

Godt fornøyd med min senseo, men den har ikke så mange varianter kaffe =)

Skrevet

Vi har Nescafe Dolce Guesto,og er veldig fornøyd.

Her er det et stort utvalg av kapsler.

I tillegg til de fleste typer kaffe, finnes det også iste, sjokolade, og nå har de kommet med nesquik.

Lett å få tak i kapsler da det selges i de fleste dagligvarer, i tillegg til elkjøp,lefdal, jernia osv..

Skrevet

Selv har vi Nespresso og er suuuper fornøyd.. Fikk den til jul i fjor og det er den beste julegaven ever :)

Skrevet

Vi har også Nescafe Dolce Gusto. Kjempefornøyde!

Skrevet

Vi har Senseo- den er veldig bra og litt billigere i bruk enn f.eks Nespresso

Skrevet

vi har nespresso så kan igrunnen bare snakke for den:)

Vi er kjempefornøyd med den, veldig god kaffe og mange varianter så man kan finne sin spesielle smak:)

Skrevet

Nespresso er genial:) utrolig god kaffe:) for min del ville jeg ikke tvilt, men kjøpt nespressomaskin med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...