Gå til innhold

Dere som ble gravid på p-piller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke og var de tatt til rett tid/uten oppkast eller diare/andre medisiner som svekket effekten?

Her var det TO ganger på cerazette, tatt til riktig tid, ikke syk eller andre medisiner. Går nå på Marvelon.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt gravid 3!!! ganger på diverse p-piller. Den første gangen gikk jeg på trionetta (?) og må innrømme at jeg glemte en og annen pille innimellom. Men etter jeg ble gravid som 20åring ble jeg supernøye. Tok pilla til samme tid hver dag. Fikk så et planlagt barn mange år etter det. Men da nr 2 var et år ble jeg gravid på mini-pilla Conludag.

Den siste gangen gikk jeg på Loette, og klarte jaggu meg å bli gravid igjen, men denne gangen måtte jeg igjennom en penicilin-kur pluss at vi hadde omgangssyke, så da ble effekten svekket. Nå vurderer jeg sterilisering :(

Skrevet

to ganger på loette!

Første gangen slurva jeg, og tok med.abort! etter det ble jeg veldig nøye, hadde alarm på tlf så jeg tok den til samme klokkeslett hver dag. Kastet aldri opp eller sånt. men har termin om 3 uker :) hehe

Skrevet

En gang på Trionetta. Ble tatt til rett tid og hadde ikke kastet opp.

Men jeg var litt forkjøla og hadde tatt Solhatt i noen dager. Har lest at det kan minske virkningen av p-piller, men jeg vet ikke om det stemmer. Jeg ble iallfall gravid og har nå en datter på 2 år.

Skrevet

Ble gravid når jeg brukte Microgynom.

Beholdt, og har ei nydelig jente på 2 år.

Begynte på p-plaster, og ble gravid igjen!

Så nå blir det en til!

Vurderer også sterilisering, siden jeg får skikkelig huepine av alle p-piller jeg har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...