Gå til innhold

Foretrekker du at barna dine leker med venner som du liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg liker bedre å ha noen barn hjemme hos oss enn enkelte andre. De jeg foretrekker er de som er rolige, høflige, sier takk når de får noe, ikke roter og griser, ikke herser med barnet mitt, er flink til å leke, spiser det de får tilbud om, er rene og pene i tøyet osv.

Hva med dere? Hvilke typer barn foretrekker dere å ha i hus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker barn som er høflige og som har en god oppdragelse i bunn. Trenger ikke være så rene og pene i tøyet (har selv et barn som er fæl til å grise og søle;) og det gjør ikke noe med litt støy (barn skal få lage litt lyd), men frekke, nesevise og bøllete unger kan jeg styre min begeistring for.

Skrevet

Jeg foretrekker helt vanlige barn, men hos oss leker man med hvem man vil. Eldste har 2 litt spesielle venner, han ene er mammadalt og sladrer på alle andre men ikke seg selv han kan også sette opp resten mot en, har også tatt han i og stjele en bayblade av sønnen vår.

Han andre er "frekk" kan gå rett inn med sko, gå i kjøleskapet, skal vite hvem og hvor og hvor lenge vil skal være vekk. Han er møkkete, hulete og slitte klær hele tiden. (mistenker at han ikke har det så bra hjemme) men de er uansett velkommene hos oss, de er barn bare og fortjener ikke og bli "dømt" av oss.

Skrevet

Jeg må nok ærlig innrømmer det, men i bunn og grunn så er det de som selv bestemmer hvem de vil være venner med. Forløpig så synes jeg de har greie venner og jeg håper at det fortsetter sånn.

Skrevet

Barna får leke med hvem de vil. Men joda, jeg foretrekker de som kan leke fint uten at jeg må passe på hele tiden. Når jeg ikke kan la en 5-åring være ute i hagen alene, fordi hun kanskje går ut i veien, så er ikke det akkurat favorittgjesten min. Nå som barna har blitt så store, foretrekker jeg de som kan leke selvstendig rett og slett.

Skrevet

Nei, jeg foretrekker at barna min leker med venner som jeg ikke liker.

Gjest sug lut
Skrevet

Definitivt. Dessverre har ikke alltid ungene like god smak som meg.

Skrevet

Hihi...

Som om jeg skulle sagt det selv ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...