Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Barnet mitt skal til undersøkelser på sykehuset ihht adferdsproblemer på skolen (adhd liknende oppførsel-KISS/KIDD?)) I forbindelse med dette skal det foretaes nevrologiske undersøkelser. Noen som kan tenke seg hva- og hva de ser etter.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 De sjekker da at alle reflekser er på plass og at barnet har følelse der det skal og har f.eks balanse.. Man sjekker jo da i forhold til evt problemer i nervesystemet, men skal ikke spekulere noe videre i hva de evt ønsker å utelukke...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Jeg skjønner at de skal sjekke barnet på fysio utifra det jeg har lest meg til.Men nevrologisk blir fort skummelt:( Barnet skal også være 1-2 dager på sykehuset til ren observasjon i skolesituasjoner. Har ringt sykehuset,men de kunne ikke gi meg svar på noe ang lengde på oppholdet osv. var det rart?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 er vel ikke noe skummelt i nevrologisk vel? nevrologisk går på hele kroppen.. ikke bare på hjernen. det er hvordan kroppen virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå