Gå til innhold

Kan NAV hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, BF og barnet vårt flyttet til et nytt sted tidlig i år. Jeg har fortsatt ikke blitt veldig kjent med plassen, og har heller ikke fått noen bekjente. På grunn av dårlig erfaring med folk sliter jeg med å slippe folk inntil meg.

Vi har ingen vi kjenner her i det hele tatt, og nå flytter BF bort.

Jeg er gravid med nummer to, og student. Jeg sliter med masse negative tanker for tiden, føler meg deprimert, og det går hardt utover skolen. Jeg blir bare mer og mer negativ til at jeg klarer å fullføre.

Det er ikke lenge til jeg er halvveis i svangerskapet, men lurer på om jeg kan få noe tiltak/sysselsetting via NAV, sånn at jeg kan avslutte skolegangen for nå? Det blir umulig for meg som er gravid og ikke ferdig utdannet å finne noe skikkelig jobb nå, spesielt siden jeg må være så kresen på arbeidstiden. Alt føles bare så håpløst akkurat nå. Skulle ikke bli sånn :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dra til NAV og forklar situasjonen, gå til de som sitter med familiesaker, så får du ordntlig svar.

Skjønner at ting ikke er som du hadde tenkt deg, slik er det i mitt liv for tiden og, jeg greier å se fremover ved å tenke at nå er nå engang ting blitt slik de har blitt, da må jeg se hva jeg kan gjøre utfra det utgangspunktet jeg har nå og ikke det som burde ha vært og jeg så for meg for 6 mnd siden. Tenk at dette greier du, smil til deg selv i speilet og bestem deg for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...