Gå til innhold

Hissig fotgjenger!! :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et sjokk i dag tidlig kan man si.. Jeg kjørte i en by i dag tidlig. Og det var en voksen mann med dress som gikk rett over gata. Jeg passet på at jeg ikke kjørte han ned ;) Men jeg viste med bilen at han burde flytte seg. Ikke sånn kjempe hissig eller noe, og jeg hadde full kontroll. Han blir kjempe forbanna, er på vei mot bildøra på passasjer siden. Og sparker til bilen i sinne (han var ikke borti da).

Men det var skikkelig ekkelt. Her blir han forbanna på meg, når han valser ut i en trafikkert vei og det er fotgjenger overganger rett borti gata.

Voksne mannen oppføre seg på den måten.. Noen tror de eier verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns begge to oppførte seg helt idiotisk om du spør meg. "viste med bilen at han burde flytte seg"???

Har sett noen gjøre det før, og da endte det opp med at fortgjengeren ble påkjørt for sjåføren hadde visst ikke den kontrollen han trodde han hadde.

Skrevet

Ja,noen ganger er det fotgjengere som er idiot..

Minner meg om en gang for endel år siden,det regnet i bøtter og spann og jeg kom kjørende mot en fotgjengerovergang som var lysregulert.Jeg hadde grønt lys og kjørte derfor over,eller prøvde..Plutselig kom det en dame i full fart ut i veien,med paraplyen ned slik at hun ikke så min vei i det hele tatt.Jeg måtte stå på bremsen og sklei henne nesten ned pga sleipt underlag..Har sjelden hatt så vondt i magen som da.Og det verste av alt var at hun ble sint på meg!Hun hyttet med neven også bare gikk hu videre.Snakk om å være tett i nøtten:p

Skrevet

ok, det var nok litt dumt formulert. Og høres mer drastisk ut enn det var ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...