Gå til innhold

Når kjefter dere på barna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han gjør ting han ikke skal eller bør gjøre. Som for eks klatrer opp på spisebordet. slår katten, kaster legoklosser vilt rundt seg, kaster grus på bil og andre..

Men altså, er ikke sånn at jeg skriker til han nr jeg kjefter, eller kjefter for alt mulig. Prøver i tillegg å vise hva han kan gjøre istede, og ta han bort fra sutuasjonen. Men det er jo ikke alltid like lett.

Skrevet

Jeg snakker til barnet når hun sutrer. Jeg kjefter når hun fortsetter å sutre, og ikke gir seg.

Mine barn er ikke så veldig på å skulle gjøre ting de vet ikke er lov (de tar det igjen på mye annet) men når de slår seg vrange, legger seg ned for å skrike når vi skal gå ut døra...da kjefter jeg litt :)

Skrevet

når han bare måååå teste grensene, gang på gang på gang.. å elles når han ikke hører etter.. eller når han trass-sutrer/skriker..

Skrevet

Når de gjør ting de vet de ikke får lov til, og når de sloss.

Skrevet

Når jeg er veldig sliten eller ved PMS,samtidig som lillemor tøyer grensene til bristepunktet...Ellers er jeg konsekvent,og kan snakke til jenta mi på en bestemt måte så hun skjønner alvoret,men pleier ikke vanligvis og kjefte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...