Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Min svigerinne har fått ny samboer som har tre barn fra før,hun har selv to barn fra før. Barna til samboeren har vi aldri hilst på,men føler vi må kjøpe gaver til dem også,bla pga at svigerinnen min kjøper gave til min datter som jeg har fra før. Så vi tenkte litt på å kjøpe en fellesgave til hele gjengen,men syns det er litt vanskelig å finne på noe da de er i alderen 14 til 2 år.. Evt kan vi vel kjøpe hver sin ting,men kjenner de som sagt ikke,og føler det blir litt "rart" å kjøpe gave til helt fremmede barn..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Kjøp Wii om de ikke har det fra før. Det har vi, og det er til stor glede for barn (og voksne) i alle aldre
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Finta at du tenker kjøpe gave til dem men det går fint an å kjøpe slik som dere pleier til tante/onkelbarna også heller en liten oppmerksomhet til de nye barna. Dere har tross alt ikke møtt dem engang. Urettferdig? Nei, heller mot de barna som er vant med å få egne gaver fra tante og onkel.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Wii til barna til den nye kjæresten til svigerinnen, barn som de aldri har møtt. Ja da legger de ikke listen lavt akkurat. Nei kjøp noe symbolsk. Vanskelig å komme med forslag når jeg hverken vet hvilken kjønn noen er, eller alder på den mellomste.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Det er litt slik jeg tenker også,at det blir litt feil ifht til de barna som var der fra før.. Wii har de,men det hadde vi nok ikke kjøpt uansett da det hadde blitt vel råflott.. Det er en stor gutt og jente,en gutt på midten og to jenter som er yngst. Syns dette var litt vanskelig:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Hva med og kjøpe en opplevelse til de? Kinobiletter Badebiletter Muesumsbiletter Bowling Her ønsker vi oss slikt hvert år. Så sparer vi bilettene til en "regnværsdag", og koser oss sammen. Er så fint og ha noe på lur, når alle de andre julegavnen har mistet sin nyhetsverdi. ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Ikke dumt å kjøpe slike billetter:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå