Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Fikk satt inn hormonspiral for ca 6 uker siden. Etter det har vekta økt og økt, uten at jeg har gjort endringer i livsstilen min som skulle tilsi noen som helst vektøkning. Jeg har faktisk gått opp ca 5,5 kg og vekta svinger voldsomt. I utgangspunktet veier jeg ca 67 kg. For en uke siden var jeg oppe i 71,6 kg. Lørdag veide jeg plutselig 68,3 kg, men i går viste vekta 72,3! Jeg blir helt matt. Føler meg utrolig oppblåst, klærne strammer og jeg føler meg rett og slett ikke vel. Det må jo være væskeansamling i kroppen som gjør at vekta øker, men jeg vet ærlig talt ikke hvor mye lengre jeg orker dette styret.. Går på selvtillit og humøret løs! Flere med samme erfaring?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Jeg har ikke helt lik erfaring, men svarer likevel:) Første bud er at du må gi kroppen enda mer tid til å stabilisere seg. Med hormonspiral kan det ta flere mnd. Forrige gang jeg satt inn tok det 3 mnd før jeg følte meg som normal. Hold ut! For det vil bli bedre!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Takk for svar! Jeg tenker at kroppen kanskje trenger litt tid, men du verden så frustrerende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå