Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Hva i all verden skal jeg spise eller drikke som kan lette magen litt? Føles ut som jeg skal revne og at jeg bæsjer piggtråd:S Spiser myyye knekkebrød, annen grov mat og salat.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Du er nødt til å få i deg nok væske! Sitronvann (kroppstemperert vann med sitron i) før frokost fungerer faktisk veldig bra, magen min har blitt kjempefin. Du kan også prøve linfrø, legg i vann før du spiser dem, de setter fart på magen uten å gi deg kalorier. Kiwi og pære skal også være fint for å få igang magen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 http://www.kk.no/869191/sitronvanntrikset-bedrer-fordoyelsen
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Når en øker inntak av fiber, så må væskeinntaket også øke betraktelig. Ellers gir fiber hard mage.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Jeg syns det er kjempevannskelig å drikke. Får nok ikke i meg mer enn 1 liter veske om dagen. Finner ikke en god rytme på det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå