Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 ungen til ei veninne av meg har fått samonella og fot,munn og håndsyke.. ungene våre går i samme barnehage, å vi har omgås en del etter barnehagetid. burde jeg fåt sjekka min gutt?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Blir han sendt i bhg med salmonella? En skal ikke i bhg da. Hånd, fot og munnvirus er som en annen forkjølese, ikke i bhg ved feber. Den smitter, men de fleste som får den vil ikke få utslag og bli dårlige. Min gutt har hatt den to ganger, jeg holdt han hjemme til feber var over, og formen hans var god igjen. Et barn med salmonella, bure da vært innlagt?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 ja, han fikk vite på torsdag at han har salonalla, å han har vært på sykehus, men det går bedre med han nå men han var i barnehagen noen ganger før disse prøvene ble tatt.. jaokei da hørest det bare verre ut enn det er, det dær hånd, fot og munnvirus
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Salmonella er veldig smittsomt, og ikke minst mellom barn som jo uansett ikke er veldig bevisst på håndhygiene etc. Hvis barnet ditt har diarè, bør du få det sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå