Gå til innhold

Da var det over, vi flytter fra hverandre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør så utrolig vondt i hjerte mitt, hele kroppen verker.

Jeg føler ikke for å prate med noen, og skriver heller her.

Vi har vært sammen i over 4 år, og nå er det over.

Han vil ikke mer, sier han ikke har de rette følelsene for meg for å være sammen resten av livet.

Det hele begynte før sommeren, vi har hatt denne praten før, eller dvs jeg har prøvd å prate. Etter noen turbulentene sommermåneder følte jeg endelig at vi kom nærmere hverandre igjen, han begynte å bli mer oppmerksom,kosete,kalte meg for jenta si, skrev koselige meldinger, sa han elsket meg, de ordene hadde jeg ikke hørt på leenge....

SÅ , plutselig sluttet det, han gikk tilbake til det "gamle", mer tilbaketrukken osv. For kanskje 3-4 uker siden, sa jeg, jeg elsker deg og fikk høre det tilbake at han elsket meg og. Tok det til meg og tenkte han sikkert bare var sliten....

Han har ikke sagt noe....

Så i går tenkte jeg at jeg bare måtte hoppe i det å si hva jeg følte, jeg er så inderlig glad i han, av hele mitt hjerte, men jeg orker ikke mer. Han må bestemme seg, ikke si han elsker meg om han ikke gjør det. Da sa han at han er glad i meg men ikke har de følelsene han burde hatt. Og ser ikke for seg livet sammen. Det er sårt og vondt.

Samtidig syns jeg det er bedre vi går fra hverandre som venner.

Jeg orker ikke krangle.

Men jeg føler meg så fæl, så mislykka og ubrukelig. Hva gjør jeg feil? Hvorfor elsker han meg ikke lengre? Hvorfor har han sagt han gjør det når han ikke mener det? Hvorfor har vi helt fram til forrige uke ligget sammen? Hva gjør jeg galt, han var jo engang forelsket i meg...og nå, nå er alt over. Husker så godt like før jul i fjor, han stod å så på meg å sa, jeg glemmer ikke hvorfor jeg forelsket meg i deg jenta mi. Du er fin du. Jeg husker blikket hans, varmen og smilet...nå er det ikke der mer...

Vi har ikke barn sammen...

Men jeg trur muligens jeg er gravid.

Skal ta test men tror det er litt for tidlig.

Vi kan ikke være sammen bare på grunnlag av det. Jeg kan jo ikke synke så lavt at jeg er sammen med et menneske som ikke elsker meg?

Og han vil jo heller ikke ha meg.

Jeg må finne meg et sted å bo, finne ut hvor jeg vil bo, spare meg opp til depositum og div, vi er jo nødt for å bo sammen for en periode...

Lurer på hvordan det skal bli. Tårene mine tar aldri slutt.

DET GJØR VONDT:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. Følelser er desverre ikke noe vi kan styre for andre. Har ikke en person følelser lenger så er det desverre ikke mye å gjøre. Forstår at du er kjempelei deg og ikke forstår noen ting. Syns dere skal sette dere ned og prøve å finne ut hva som har skjedd. Kanskje han har vært veldig usikker på følelsene sine og prøvd seg litt frem en stund og derfor klart å si at han elsker deg. Det med sex trenger nødvendigvis ikke å ha med kjærlige følelser å gjøre.. Hva gjør at du tror du er gravid om det er så tidlig at du ikke kan teste? Skulle du være gravid så får dere ta en ny samtale for å finne ut av ting.

Klem ;)

Skrevet

Tok test forrige uke, det var en ekstremt svak strek der, tok en til, der kom det ikke opp strek,så tenkte kanskje det var litt tidlig, jeg vet ikke..

Jada, vet at følelser ikke kan styres, skulle bare ønske han kunne sette mer ord på det enn å bare si at han ikke ser for seg et liv med meg. Hvorfor har det blitt sånn lissom. Ja, han trur nok at gresset er grønnere på andre siden. Kanskje er det det, det finner han sikkert raskt ut. Han kommer sikkert ikke til å være singel lenge.

Skrevet

Huff av meg :(

Kan ikke forestille meg hvordan det er, men skulle virkelig ønske jeg kunne gi deg en god klem! Håper du har venner og/eller familie du kan være sammen med og som støtter deg i denne vanskelige tiden <3

Skrevet

Hei..

Jeg er i en lignende situasjon. Jeg syns det er ufattelig vanskelig å snakke med andre om dette, men jeg vet teoretisk sett at det er det beste. Derfor ønsker jeg å utfordre deg til å høre om han ikke vil være med på en samtale? Er det ting som ligger innerst på hjertet hans som han ikke har fått frem? Er det noe han har gjort som gjør at heller vil gjøre det slutt fremfor å innrømme? Klarer han å beskrive hva det var med deg han forelsket seg i? Er dette konkrete ting man kan øve frem igjen?

Familieverskontoret er åpent for samboerpar også.

Ta en test i dag. Du elsker han, men han deler ikke de samme følelsene for deg. For det evt. barnets skyld er det viktig at dere oppsøker profesjonell hjelp.

I mitt tilfelle har mannen min innrømmet at han har lurt på at eneste grunnen til at han er i forholdet er at det er trygt og godt. Vi har ikke et sexliv for tiden, så vi har andre ting vi må jobbe med... Han har aldri nevt ordet skilsmisse, men han har sagt flere ganger at han har tenkt på hvorfor han er i dette forholdet. Han kjeder seg litt..

Nei, det er mange tips og råd å komme med. Men det er viktig å ta et skritt om gangen. Håper dere får snakket skikkelig sammen.

Skrevet

Tror ikke jeg får han med på noen samtale hos en objektiv part, virker som han er mest klar for å bare gi opp nå. Sier det er slutt..

Jeg vet ikke om jeg orker å leve i forholdet om vi skulle søkt hjelp heller, hvordan kan jeg evn stole på at han faktisk føler noe for meg- om det skulle skjedd? Han har jo tydeligvis gått rundt å sagt at han elsker meg og ikke ment det.

Skrevet

huff så trist :(( det må være helt forferdelig! vet liksom ikke hva jeg skal si.. bare huff, håper du klarer å komme deg videre å se lyset :)

Skrevet

Innimellom så klarer jeg å slutte å gråte, og tenker at det kommer bedre dager. Men jeg har fri i dag, hjemme aleine. Og det blir litt mye tanker. Så skal bli greit når han kommer hjem så vi kan snakke litt om ukene fremover. Jeg sov bare et par timer i natt, men klarer ikke å sove. Får ikke i meg mat, for den kommer bare opp igjen. Har kastet opp sikkert 8 ganger siden i natt...

Men det blir vel bedre...

Syns det er ekstra tungt at det virker som har tar det så lett lissom. La seg i går kveld og sovnet ganske raskt, og sov hele natta. Så ikke videre trist ut på morran akkurat. Så det er tydelig at det er dette han vil.

Tanken har slått meg, om han kanskje får reaksjonen den dagen jeg har flytt og plutselig ikke kommer "hjem" mer... men det er ikke sikkert...

Takk for svar, er godt å bare få skrevet litt, selvom det sikkert ikke er interessant for andre enn meg selv :)

Hi

Skrevet

Hei, så leit å høre.

Jeg er på en måte i såmme situasjon, men her er det omvendt. Vi har vært sammen i over 6 år, har en guttunge på 2 og en på veg. Jeg sier "elsker deg og" men får meg ikke til å si det uoppfordret, bare en sjelden gang. Jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg sier det, og kjenner at jeg ikke mener ordene jeg sier, men kan jo ikke lavære heller. Jeg er glad i ham, men ikke noe mer. Det er vel egentlig ikke noe han har gjort eller ikke gjort.. bare mangel på følelser fra min side. Jeg vil ikke gå fra ham, ved mindre dette blir værre. Noe av grunnen er at jeg vet ikke om jeg kan elske NOEN. Knytter meg veldig lite til folk generelt. Det er vel kanskje dårlig gjort å være sammen med ham på denne måten, men ser det ikke som noe alternativ å gå ifra ham. Det som er skrekken, er å treffe en som jeg virkelig faller for. Da blir det mye vanskeligere.

lykke til, til deg. Håper du treffer en som vet å sette pris på deg! Det er høyst sannsynelig ikke deg det er no galt med vettu, bare kombinasjonen dere to!

Skrevet

Hvordan kan oss to plutselig bli så feil, vi som var så rett. Aldri møtt noen før han, som fikk frem de følelsene i meg. Han har alltid sagt det samme, at det er noe helt eget med oss. Vi har hatt det utrolig fint, koselig og gøy sammen disse åra...SUkk, jeg har i allefall masse gode minner da.

Skrevet

Jeg er i en skremmende lik situasjon HI.

Min kjære samboer som jeg har elsket så inderlig i seks år nå sa for noen uker siden at han var ikke helt sikker på følelsene sine lenger, og at han føler ikke lenger at dette, oss, er rett.

Så reiste han på jobb på båt, og kom hjem igjen for noen dager siden, men har da bodd hos en kompis, foruten en natt hvor alt var som før med oss.. Igår sa jeg at nå orker jeg ikke lenger å gå rundt og lure, nå må han si akkurat hva han føler og mener. Da sa han at han ikke hadde troen på oss lenger, og at det var nå helt slutt. Han ville ikke engang prøve, det var noe av det verste. Men det aller verste er at han er så utrolig kald. Som om han bare har skrudd av alt han har av følelser. Har grått mange tårer det siste døgnet.

Tror ikke dette innlegget ble mye til hjelp, men jeg måtte bare få dette ut, synes situasjonen var så lik.

Stor klem til deg <3

Skrevet

Da var det "game over" kjøre K...... Du sa i dag at nå ville du ikke mer. Nå vil du skilles. Jeg har ventet og håpet i over to mnd. Har tatt rev i alle seil på alle måter , men du har ikke villet sett meg. Jeg har gjort det som kan gjøres ut i fra min situasjon, selv om det sikkert ikke er godt nok for deg uansett. Det som skjedde mellom oss var ikke noen bombe, tenker d deg etter så vet du alt fra før- Skal ikke argumentere mer men tenk etter er du snill. Ingen som kan tvinges til noe men jeg forstår det ikke enda. Jeg sitter her som ett stort ????. VI var rett på alle måter, vi hadde det bra sammen både som par og kjærester. Du var og er fortsatt en engel med barna dine og var med mine. Du har alltid vært den ærekjære, og satt andres behov fremfor dine egne.DU er snill og god K...... Minnene vil jeg bringe med meg så lenge jeg lever. Håpet er der jeg gir ikke opp uansett hva du sier, man kan ikke skru av sine følelser. Jeg skal gjøre det jeg kan på min måte, så håper jeg at du en vakker dag vil se at jeg er den du ble glad i kjære K.......

JEG ELSKER DEG K......

Skrevet

Kjære HI.

Selv om du sier at han ikke viser noen som helst for følelser at han er lei seg at han sover bra osv...det er kanskje hans måte å takle dette på.

jeg har vært i lignende situasjon o typen ble også sånn etter at jeg at a vi kanskje ikke kan fortsette.

Da stengte han seg inne og latet som alt var bra men innerst inne skal jeg si deg HI så trur jeg at han har mer følelser for deg enn du trur. og jeg trur også at kan kanskje bare er sliten og litt lei situasjonen men vil heller ikke gå fra deg. klart han burde si fra hvis han ikke elsker deg men når han faktsik har hatt sex med deg frem til sist uke så er det ikke sikkert at han mener det..

men uansett lykke til:) klem

Skrevet

Hei dere!

Takk for svar til alle.... ser du ene ano over her tydeligvis har en kjæreste på K du savner?? Lykke til til deg:)

Dette er tungt ja, det er jeg som måtte si at nok er nok, enda det er han som vil at vi skal flytte fra hverandre. På mange måter tror jeg det er det beste, jeg ser jo at vi ikke kan bo sammen som venner. Men tankene kverner så, lurer på hva som skjer den dagen jeg ikke kommer hjem igjen.... Han sier selv at han også lurer på hvordan det blir. Har snakket litt om at vi vet ikke hva vi har før vi har mista det. At gresset ikke er grønnere på andre sida. Men samtidig tør jeg ikke håpe på noe, jeg velger å tro alt er over..jeg kjenner det skjer noe med følelsene mine om dagen. Jeg gråter mye og ofte. Men jeg føler meg ikke mye verdt, mister litt troen på kjærlighet. Forrige seriøse kjæreste var utro, og nå dette. Er det ingen som kan elske meg, og bare meg. sukk....Mye rare tanker ja :(

Til du over her som har en mann på båt, kanskje vi kunne dra nytte av å snakke sammen? Jeg har ingen å prate med..

Skrevet

Takk for det HI

Jeg savner K så utrolig mye at det kan ikke beskrives.

Lykke til med livet ditt HI

Skrevet

Håper du går det fint etterhvert.

Lykke til og klem til deg:)

Skrevet

Lykke til, til deg over her og ;) hvordan går det med

Tusen takk for "klemmer", det varmer. Gleder meg til det kommer bedre dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...