Gå til innhold

jenta våkner hver eneste kveld. men kun hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver kveld etter kl. 23, så våkner jenta på 19 mnd...

Men det er kun hjemme det skjer.. Når vi bor hos besteforeldrene våkner hun aldri, da sover hun til neste morgen!

Noen som kanskje kunne gitt råd, tips eller kan forklare meg hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke aner jeg. Vår jente på 20 mnd. har våknet flere ganger om natta, siden hun var 5 mnd. (slitne foreldre nå, ja:p) Tror det har med at hun må forsikre seg at mamma og pappa er her.

Borte er hun et prakteksemplar.

Skrevet

Hva gjør dere når hun våkner da? Våres jente på 23mnd har våknet mye i det siste, og da i begynnelsen fikk hun gjerne litt melk, og fikk komme inn i senga vår eller synge litt osv. Dulling med andre ord. Angrer på det nå. Våkner hver natt,hu har alltid vært et prakteksemplar mtp soving. Så ny taktikk, ingen dulling.kun tilbud om å drikke litt vann, å legge seg fint igjen.blir det grining (ja),så griner hun 2-3 min, inn, si lalle fint nattinatt,ut igjen!! Så håper det hjelper;-) sååå lei av den våkninga. Lykke til

Skrevet

23:19 her.

Vi begynte å gi dattera vår flaske med melk. Dette var for å gjøre det lettere for oss. For en mnd siden, sa vi stopp til flaska, og hun var egentlig ikke så lei seg for dét.

Nå sier vi natta, og lar henne gråte. Stryker henne over nakke og håret. Lar henne lese en bok om hun vil. Men hun er våken opptil en halvtime hver gang hun våkner.

Skrevet

Jenta mi var også sånn i en periode da ho var rundt 19 mnd. Vi begynte først å gå ned til henne, frem og tilbake, i lang tid. Endte som regel med at en av oss sov på gulvet hennes. Men vi ble dritt lei og det tok aldri slutt så det vi gjorde etterhvert var at en av oss gikk ned for å se om ho fortsatt hadde smukken. Hadde ho den eller etter at vi hadde gitt den til henne, gikk vi opp på rommet vårt igjen. Den første natta gråt ho nok i 10 min og deretter sovna. Det tok stadig kortere tid etterhvert som dagene gikk.

Nå har vi et nytt problem, ho vil ikke sove i den nye senga si som ho fikk fordi ho hoppet ut av sprinkelsenga.. Søvn er oppskrytt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...