Gå til innhold

Flere kvinner som vet hvordan det er å ha bart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner med tungen på hårene å overleppen, og noen av de er stive, lange og svarte. Ja, jeg vet hvordan en bart kjennes ut fra innsiden......

Jeg vet også hvordan skjeggstubber på haken kjennes ut, uten å måtte kjenne på en mann......

flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tro ikke at du er alene:-).. Jeg har voldsomt med bart og skjegg.. Napper og napper og napper... og barberer innimellom hvis jeg har fryktelig dårlig tid eller noen plutselig dukker opp mens jeg "sparer til lang bart".. for å få tatt det skikkelig.. he he..

Har også store øynebryn... og mye hår på kroppen... Enkelte svarte hår rundt brystvortene til og med...

Skrevet

Har ikke bart, men må ta skjegget daglig... Jævla hormonforstyrrelse...

Skrevet

Jepp, her nappes barten hyppig.. og har masse hår på haka også, som gjerne står rett ut, men jeg synes det er vanskeligere å nappe de, så gjør det bare av og til. Masse hår ellers på kroppen.. barberer ikke bare leggene, må ta lårene også... mørke hår. Napper stive hår under haka, heldigvis er hårene i ansiktet lyse, men kjenner jo at barten vil merkes når jeg kysser noen.. singel nå, og har komplekser pga all "pelsen".

Skrevet

GODT å ikke være alene :) Ikke at det er bra at du også sliter, men du ser ut til å ha samme problem som meg :)

Brystvortene, ja... napper en 3-7 hår der jevnlig. Og stripen opp til navlen, og bak på lårene og ... og ... og.....

Mannelegger, kaller jeg leggene mine om de ikke er barbert :) Jeg har mer hår på leggene enn mannen min :) Og øyebryn. Ikke snakk! De må tas hver dag, for det er alltid noen hår som plutselig har vokst ut der de ikke skal.

HI

Skrevet

Ja jeg gjør! Har prøvd utallige forskjellige hårfjerningsmetoder, men den er mørk og markant om jeg ikke fjerner den med jevne mellomrom. Jeg har generelt mørk og mye hår....men heldigvis ikke noe hår mellom brystene og på ryggen :)

Skrevet

Heldigvis ikke bart, men jeg har to stive hår (ikke mørke, heldigvis) som jeg får med jevne mellomrom to steder under haken. Skjønner at det er en fillesak for dere andre, men jeg hater dem.

Føler med dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...